התחברות
    שכחתי סיסמא
      בקשת אישור מחדש
        הרשמה
        זכר נקבה
          שליחת שאלה לחבר
            הוספת שיעור
              הודעות מהרב
              צור קשר !

                אני אוהבת אותו מאוד אבל הוא נשוי - לא לילדים (גבר נשוי)

                מספר סידורי: 101327
                שאלה:
                שלום רב כבוד הרב אני בת 25 לפני 8 שנים הכרתי בחור היינו ביחד תקופה לא קצרה. לפני 4 שנים הוא התחתן היום יש לו כבר 2 ילדים הוא עדיין מתעקש להיות איתי בקשר ולהפגש איתי אני עדיין מאוד אוהבת אותו ורוצה להיות איתו הוא אומר לי שלא טוב לו עם אישתו ושהוא רוצה להתגרש ממנה ולהיות איתי אני ממש לא יודעת מה לעשות מצד אחד אני מאוד אוהבת אותו ורוצה להיות איתו ומצד שני אני מפחדת לפרק משפחה בבקשה תעזור לי מה עלי לעשות


                תשובה:
                אחותי היקרה, כל כך כואב לי לשמוע שיש לך בכלל התלבטות אם להיות בקשר עם גבר נשוי או לא , מעניין אותי מה היית אומרת לבת שלך אם הייתה שואלת אותך את אותה שאלה? האם היית מייעצת לה להיות בקשר עם גבר נשוי? אני בטוח שלא ! 

                לפני שנה בערך קיבלתי שאלה ממש דומה אני מציע שתעייני בתגובה שלי ותלמדי ממנה
                "אהבה אסורה לחבר שלי מהעבר שעכשיו הוא האקס שלי - גבר נשוי - לא לילדים"

                גם בוגד וגם שקרן מדופלם.
                מה בדיוק חשבת שהוא יגיד לך? שהוא יחיה עם שתיכן , ברור שהוא ימכור לך סיפורים ויבטיח להתגרש , סיפורים שברוב המקרים מתבררים כשקר אחד גמור , בסופו של דבר הם אומרים: "אל תשאלי , אשתי רוצה לעשות לי צרות" , "אשתי מאיימת בתביעות" , "אני לא מסוגל להתגרש ממנה" , "היא מפחידה אותי היא שכרה עורך דין" בלה בלה בלה, אל תחיי בסרט ! עובדים עליך , מוכרים אותך , מנצלים אותך , אם הוא היה אוהב אותך הוא היה מציע לך נישואין , העובדה שהוא בחר במישהי אחרת צריכה להדליק לך נורה אדומה ! מה קרה שפתאום הוא נזכר בך? בגלל שיש לו פנצ'ר עם אשתו? מה את על תקן "גלגל רזרבי" , תתפסי את עצמך בידיים ואל תהיי פראיירית של אף אחד. תשמרי על הכבוד שלך.

                גלגל חוזר בעולם.
                ברוב המקרים אשה שמצערת אשה אחרת, סופה להצטער, אשה שמכשילה גבר אחר , סופה שאשה אחרת תכשיל גם את בעלה בעתיד , התורה מלמדת אותנו שהעולם הזה פועל ע"פ עקרון של מידה כנגד מידה , בחינת: "מה ששנוא עליך אל תעשה לחבריך" , הייתה מישהי שהייתה במצב שלך בדיוק ונכנעה ליצר הרע שלה והמשיכה להיות בקשר עם הבחור הנשוי ופירקה משפחה בישראל ובסופו של דבר , בעלה חזר לאשתו הראשונה. איך היית מרגישה אם את היית נשואה ובעלך היה יוצר קשר עם מישהי שהוא הכיר בעבר? האם את יודעת כמה צער הדבר עשוי לגרום לאשתו? שלא לדבר על הצער שהדבר הזה עלול לגרום לשכינה הקדושה?

                גבר שבוגד באשתו סופו לבגוד גם באחרות.
                חוץ מזה חשוב שתדעי שגבר כזה לא רק שאינו נאמן לאשתו , הוא מוכן לעבור על שבועה חמורה רק כדי לספק את תאוותיו הגשמיות , מי מבטיח לך שאחרי שתתחתני איתו הוא ישאר נאמן? אם הוא מוכן לבגוד באשתו ולהרוס את משפחתו ולפגוע ביציבות של ילדיו, מי מבטיח לך שבעתיד הוא לא יבגוד גם בך? 

                מה ששנוא עליך אל תעשה לחבריך.
                אם היית יודעת כמה רווקות פני אלי באכזבה גדולה לאחר טעויות איומות ונוראיות שעשו עם גברים נשואים ומיד אח"כ גילו שכל הבטחות השווא של הגבר היו שקריות , לפעמים מגלים את פרצופו האמיתי של הנואף כשכבר מאוחר מדיי , אני מאוד מציע לך לשמור על עצמך ולא לעשות לאחרים מה שלא היית מוכנה לעולם שיעשו לך.

                היא לעולם לא תשכח לך את זה.
                גם אם הוא יבחר להתחתן איתך ולפרק את המשפחה שלו ולצער את ילדיו , אין לי ספק שאשתו לא תשכח לך את זה בקלות , אין לי ספק שלצער ולדמעות שיזלגו מעיניה יהיה מחיר לא פשוט , לעוגמת הנפש של אשתו יהיו השלכות , אני לא מאמין שמישהו בעולם הזה יכול להיות מאושר על חשבון צער של מישהו אחר וגם אם רואים שלפעמים קורים דברים כאלה , האושר הוא אושר זמני , בסופו של דבר משלמים על עוגמת נפש שגורמים לאחר , אם את חכמה (ונראה לי שאת מאוד חכמה) תנתקי ממנו קשר באופן מיידי ותהיי אמיתית , אחרת , אני מבטיח לך שכמו שאת הורסת לאחרים , בסופו של דבר מישהי אחרת תהרוס גם לך בעתיד את המשפחה שלך , לא חבל? (זיכרי ! על טעויות משלמים.. )

                לא תרצח !
                פנו אלי נשים רבות שגילו שהבעלים שלהם בוגדים בהם ואיימו בהתאבדות , האם את מוכנה לקחת סיכון כזה? האם את מוכנה שבגללך מישהי אחרת תפגע בעצמה , רק בגלל שאת רצית שלך יהיה טוב? אחותי היקרה, אני מבין אותך ומבין שיש לך רגש כלפיו , אבל לעניות דעתי , אם תמשיכי להיפגש איתו את עושה את טעות חייך , אין בעיה שתהיי בקשר עם גרוש , אבל עם גבר נשוי? זה חטא שאין כדוגמתו. תנתקי ממנו קשר באופן מיידי , אם הוא רוצה להתגרש מעצמו שיתגרש אבל שלא יעשה את זה בגללך ! כי אז גם את שותפה לדבר עבירה , תתרחקי ממנו ואל תצרי איתו קשר. זה פשוט לא הוגן ולא מוסרי כלפי אשתו וילדיו ובטח ובטח שלא שייך ולא ראוי ע"פ דין תורה.

                לסיכום: אם באמת אכפת לך מעצמך , תתרחקי ממנו כמה שיותר מהר , זה לא מוסרי ולא אנושי לעשות את מה שאת חושבת לעשות , אפילו לחשוב על זה , זה חטא נורא , לא חבל?
                המזל שלנו שה' יתברך כל כך רחמן , שמחשבה רעה הוא לא מצרף לנו למעשה. זה המזל.

                שימי לב כמה צער נגרם לנשים שגילו שבעליהן בוגדים בהן:
                א) בעלי בגד בי עם מישהי מהעבודה , אין לי חשק לחיות.
                ב) הפרדתי את בעלי מאשתו - התחתנו ועכשיו הוא חזר לאשתו !

                עיון בתגובות הבאות יועיל לך מאוד:
                א) אני בקשר עם גבר נשוי כי הוא הבטיח שהוא לא יתגרש בגללי.
                ב) לצערי הרב אני מתראה עם גבר נשוי וזה הורג אותי מבפנים.
                ג) לא דיברתי על זה עם אף אחד אני ממש מתביישת.... 
                ד) חילונית מסורתית בת 21 - עשיתי טעות !
                ה) נגיעות קלות של חיבה גם אסורות?



                תגיות:
                גבר נשוי זוגיות מה ששנוא עליך אהבה אסורה להתגרש ממנה
                חדשות אורלנוער
                • שובבים
                  ביום שלישי הקרוב יד אדר תתקיים סעודת פורים באולמי ויגו הקהל מוזמן
                • שיעורי הרבנית
                  שיעורי הרבנית מיטל מתקיימים בימי ראשון בבית הכנסת תפארת אחים. בימי שני בבית ספר אור לציון בשעה 20:30 לבנות בלבד בימי שני מתקיימים השיעורים בבית ספר אור לציון, חנייה בשפע
                • שיעורים קרובים
                  בימי שלישי וחמישי בבית כנסת תפארת אחים רחוב שדרות מנחם רפאל 1 בשעה 21:00 קבלת קהל החל משעה 20:00 בתיאום מראש בווטסאפ: 0504106657 באותו יום.
                מדרשת אור לנוער
                • קבוצות הווטסאפ
                  להצטרפות לקבוצות הווטסאפ שלחו הודעה למספר: 0504106657 עם השם שלכם ובקשו להצטרף
                • מעוניינים להפיץ?
                  כל מי שמעוניין לעזור בהפצה של סרטונים או בעריכה של סרטונים שיצור איתנו קשר ונשלב אותו במפעל זיכוי הרבים.
                • שיחה עם הרב
                  קבלת קהל בימי שלישי וחמישי בין השעות 20:00 ל-21:00
                • שיעורי הרב
                  ימי שלישי - ליקוטי מוהר"ן + המורי ימי חמישי - תניא + בן איש חי

                מדור פרסומי

                זמני היום

                סקר