התחברות
    שכחתי סיסמא
      בקשת אישור מחדש
        הרשמה
        זכר נקבה
          שליחת שאלה לחבר
            הוספת שיעור
              הודעות מהרב
              צור קשר !

                הקמיע של האילן הקדוש אמיתי?

                מספר סידורי: 101957
                שאלה:
                שלום הרב רציתי לשאול שאלות על הקמיע של האילן הקדוש האם מותר להניח בתוך התיק האם זה טוב או צריך לשים אותו במקום מוסתר בתוך הבית ומה הסגולות שלו?


                תשובה:
                שלום וברכה , יכול להיות שיש לקמיע הזה כוחות וסגולות , אבל אני באופן אישי לא מכיר קמיע כזה , ולא מאמין בקמיעות ולא חסיד גדול של קמיעות , בטח ובטח לא בקמיעות שנולדו בחודשים האחרונים ואף אחד לא הכיר אותם קודם לכן , אם על הקמיע של רבי מרדכי שרעבי שידוע בסגולותיו כפי שמובא בספר תפילה למשה התעוררו מחלוקות ונתגלו זיופים רבים , אז אין לי ספק שעל קמיע כמו "האילן הקדוש" יהיו לא מעט מחלוקות , אבל מה זה משנה , ממתי עם ישראל מאמין בקמיעות? ממתי ישועתו של אדם תלויה בפתרונות קסם? כיהודים מאז ומתמיד אנו מאמינים שהדבר היחיד שמסוגל לשנות בצורה מהותית את מזלו של האדם , הם מעשיו הטובים , הצדקות שהוא עושה והחרטה שלו על חטאיו. לכן לעניו"ד כל זמן שאדם לא עושה תשובה אמיתית על חטאיו , לא יועילו לו קמיעות ולא פתרונות קסם כאלה ואחרים. הקהל התמים מתמקד בקמיע במקום להבין שהחשיבות האמיתית והסגולה האמיתית היא הצדקה והתרומה. לכן לפני שאתם קונים קמיע או מתחילים לפתח תלות בקמיע מסויים , תבררו את הנושא הדק היטב עם דעת תורה ולא עם מקובלים מדומים , לא כל אדם עם כשרון ורבלי הוא בר סמכא להכשיר קמיע כזה או אחר , היחיד שמסוגל להכשיר קמיע הם גדולי הדור , לצערנו הרב רובם הסתלקו לבית דין של מעלה וגדולי הדור שנותרו רובם נסתרים ונחבים אל הכלים בחינת: "צדיק יסוד עולם" , לא תראו אותם בעיתונים או ביוטיוב לא בטלוויזיה ולא ב-MP4 , בקיצור עד שנזכה לגאולה ברחמים , שכל אחד ישאל את הרב שלו , אני שאלתי את הרב שלי ומסתבר שלמצוא היום קמיע קדוש באמת , שמסוגל להשפיע ולהפך מזלו של אדם לטובה , זו כמעט משימה בלתי אפשרית. אני אאמין בכוחו של הקמיע להשפיע לטובה רק אם אני אשמע באוזניי את הרב עובדיה יוסף אומר שהוא קדוש. כל זמן שלא שמעתי את גדול הדור מתייחס לקמיעות מסוג זה , אין לי אלא דבריו של הרב כדורי שהיה מוסמך לקמיעות וגילה דעתו בנושא ואמר בצורה נחרצת וחד משמעית , תוכלו להאזין לדעתו בנושא הקמיעות והסכנות שבדור האחרון שלנו בקטע הבא: "הרב כדורי - נגד קמיעות"

                לסיכום: אני מאמין בתפילה , בצדקה , בחסד , ברחמים , בשינוי מעשה , בוידוי חרטה וקבלה לעתיד, מי שרוצה ישועה שילך לבכות בקברות צדיקים כפי שנהגו רבותינו ז"ל. אין לי ספק שמי שתורם צדקה לעניים ו\או לבני תורה מעלתו עצומה , פשוט קצת לא נעים לראות שארגונים משתמשים בקמיעות כדי לקנות את לב "התורמים". הישועה מגיעה לאדם בזכות הצדקה שהוא תורם , לא בזכות הקמיעות שמוכרים לו. זו דעתי בנושא !
                לקריאת תגובה נוספת שעניתי בנושא לחצו כאן:"רדיו קול ברמה והקמיע הקדוש"







                .




                תגיות:
                האילן הקדוש הקמיע הקמיע של האילן הקדוש האילן הקדוש
                חדשות אורלנוער
                • שובבים
                  ביום שלישי הקרוב יד אדר תתקיים סעודת פורים באולמי ויגו הקהל מוזמן
                • שיעורי הרבנית
                  שיעורי הרבנית מיטל מתקיימים בימי ראשון בבית הכנסת תפארת אחים. בימי שני בבית ספר אור לציון בשעה 20:30 לבנות בלבד בימי שני מתקיימים השיעורים בבית ספר אור לציון, חנייה בשפע
                • שיעורים קרובים
                  בימי שלישי וחמישי בבית כנסת תפארת אחים רחוב שדרות מנחם רפאל 1 בשעה 21:00 קבלת קהל החל משעה 20:00 בתיאום מראש בווטסאפ: 0504106657 באותו יום.
                מדרשת אור לנוער
                • קבוצות הווטסאפ
                  להצטרפות לקבוצות הווטסאפ שלחו הודעה למספר: 0504106657 עם השם שלכם ובקשו להצטרף
                • מעוניינים להפיץ?
                  כל מי שמעוניין לעזור בהפצה של סרטונים או בעריכה של סרטונים שיצור איתנו קשר ונשלב אותו במפעל זיכוי הרבים.
                • שיחה עם הרב
                  קבלת קהל בימי שלישי וחמישי בין השעות 20:00 ל-21:00
                • שיעורי הרב
                  ימי שלישי - ליקוטי מוהר"ן + המורי ימי חמישי - תניא + בן איש חי

                מדור פרסומי

                זמני היום

                סקר