התחברות
    שכחתי סיסמא
      בקשת אישור מחדש
        הרשמה
        זכר נקבה
          שליחת שאלה לחבר
            הוספת שיעור
              הודעות מהרב
              צור קשר !

                יש לי בעיה רפואית שאני מתבייש לספר עליה

                מספר סידורי: 118104
                שאלה:
                שלום וברכה , רציתי רק לומר לרב ישר כח עצום על השאלות ממש כיף לקרוא את התשובות באתר , ניכר שהרב משקיע ועונה בטוב טעם על כל שאלה ושאלה בסבלנות ובדרכי נועם אשתי ואני לא מפסיקים לגלוש באתר ולשחק במליונר בתורה, בקיצור תודה על כל מה שאתה וכל מי שקשור לאתר עושים. יש לי כמה שאלות , אני האמת לא נער , אבל ראיתי שגם מבוגרים אחרים שואלים כאן שאלות אז הרשיתי לעצמי לשאול גם ואני מקווה שתענו לי כמו שעניתם לאחרים בטוב טעם ודעת א. יש לי בעיה רפואית ואני דיי מתבייש לספר אותה, אשמח אם הרב יתן לי סגולה לרפואה שלימה כי הטיפול שהרופאים מציעים לא ממש עוזר לי ואני זקוק נואשות לברכה ועצה. ב. אשתי ואני נשואים 4 שנים ואין לנו ילדים הרופאים שולחים אותנו לכל מיני טיפולים וזה לא ממש עוזר, אנחנו לא מתייאשים אבל אשתי לא מוכנה לעשות טיפולים היא מפחדת ואני מבין אותה , אבל אני רוצה ילדים , הרב בבקשה תן לנו עצה טובה לזרע בר קיימא, קראתי כבר את העצות באתר וזה יותר מדיי , אני בחיים לא אצליח לעמוד בכולם , תן לי משהו אחד או שניים שאעמוד בו. תודה. ג. בעבר שלי עשיתי מלא עבירות וחטאים וגם אשתי ויכול להיות שה' מעניש אותנו, רצינו לבקש מהרב עצה מהירה למחילת עוונות כי חזרנו בתשובה אבל נראה שהעבר לא עוזב אותנו ורודף אותנו, בבקשה הרב תן לנו עצה טובה או תיקון אשמח אם הרב יענה לנו בהקדם כי אשתי קצת מיואשת מכל הטיפולים והניסיונות ואני לא מצליח לזכות לרפואה שלימה בבעיה שלי , אנחנו סומכים על הרב ומקווים שהרב יהיה שליח נאמן לעזור לנו ולברך אותנו. (אשמח אם הרב יענה בקצרה)


                תשובה:

                אחי היקר.

                א) תודה רבה על הפרגון , כיף לשמוע שגם מבוגרים משחקים במליונר בתורה חח
                ב) לפי השאלות , אורלנוער כבר מזמן הפך להיות אור לילדים , לנערים ולמבוגרים !
                ג) איך אתה מצפה שאעזור לך עם הבעיה הרפואית כשאיני יודע מה היא?
                ד) בעניין הזרע בר קיימא , כבר עניתי על זה המון פעמים באתר - עיין כאן: "סגולות לזרע"
                ה) בעניין כפרת העוונות והעבר המלוכלך , כל זמן שעשיתם תשובה ה' יכוון אתכם כבר.

                בגלל שגם אתה וגם אשתך גולשים באתר , החלטתי לענות לכם על השאלות בקצרה, למרות שכבר עניתי על השאלות האלה ואני לא נוהג לענות על שאלות שכבר ענינו עליהם
                אתייחס בקצרה לכל שאלה ששאלת ואני מקווה שאמצא גם סרטונים יפים לצרף לך.

                1. סגולה לרפואה שלימה.
                כתב הגאון רבי חיים קנייבסקי שבכוחה של ברכת "אשר יצר" לרפא חולים ממחלות קשות באורח ניסי, לכן מי שמחפש מזור למחלתו יקפיד לברך ברכה זו בדקדוק בנחת ובמתינות
                וכתב הסטייעפלר בספרו שקבלה היא בידנו שאמירת נשמת כל חי בעשרה מסוגרת להביא מזור ומרפא למחלות קשות. לכן אדם שחלה במחלה או בכל חולי שהוא יקבל על עצמו שכאשר ישלח לו ה' רפואה שלימה, יאמר את נשמת כל חי בפני 10 עד ברוך אתה ה' שבישתבח ויעשה זאת בשמחה בפני עשרה. (סגולות אלה בדוקות ומנוסות) וכמובן שיש עצה נפלאה מהגמרא והיא: "פת שחרית" צירפתי לך סרטון - בכוחה לרפא 83 מחלות.

                2. סגולות לזרע בר קיימא.
                הרב מבריסק אמר שלימוד של מסכת שלימה וסיומה מסוגל לזרע בר קיימא ומי שאין בכוחו לסיים מסכת לבד ראוי שישתדל בזה מאוד ויקבע עיתים ללמוד דף יומי או שישתתף בשיעור שבו לומדים גמרא וישתתף עמם בסיום מסכת וכשיעשו סיום מסכת יבקש מה' שיחוס עליו ויזכה אותו בזרע בר קיימא וזכות התנאים והאמוראים תגן בעדו ויזכה לישועה גדולה.
                ועוד אמרו חכמים שגמרא ראשי תיבות: "גבריאל , מיכאל , רפאל , אוריאל" זכות המלאכים הקדושים תגן בעדו ויזכה לראות בנים ובני בנים עוסקים בתורה ובמצוות בזכות לימודו.
                ועוד סגולה בדוקה ומנוסה שאני מוכן להעיד עליה בעצמי , אשתי ואני חיכינו 4 שנים עד שזכינו לזרע בר קיימא ובזכות הצדיק מזעוויל , זכינו להיפקד בבת. (לחצו כאן להרחבה)
                חשוב לציין שההליכה לציון צריכה להיות בזמן שהאשה מבייצת. (מותר גם לאשה ללכת?)

                3. סגולות למחילת עוונות העבר.
                במסכת ראש השנה מובא: "כל המעביר על מידותיו מעבירין לו על כל פשעיו" וכן מובא במסכת ברכות בדף כח', למדנו שאדם שמתגבר על מידותיו וסולח למי שחטא כנגדו הבורא יתברך מודד לו מידה כנגד מידה וסולח לו, ולא רק שסולחים לו על עוונותיו גם מוחלין לו על כל פשעיו. כל זה בתנאי שהפסיק עם החטא ואינו שב לעשותו. (רמב"ם)  בנוסף, אם אדם רוצה לתקן את חטאי העבר שיעשה מצוות כנגדם , אם חטא בחילול ה' יעשה קידוש ה' וכו'.

                לסיכום: אני מקווה שהועלתי , מחילה שלקח לי זמן לענות על השאלה , אני פשוט לא ממש מרגיש טוב ויש לחץ ועומס אדיר של שאלות , אז השתדלתי לענות , למרות שכבר ענינו על שאלות דומות. בכל אופן צירפתי לכם גם קטעי וידאו שעוסקים בשאלות המדוברות.












                תגיות:
                בעיה רפואית סגולה לזרע בר קיימא סגולה לרפואה שלימה הרב חיים קנייבסקי סגולה לזרע בר קיימא פת שחרית עשיתי מלא עבירות סגולה לרפואה
                חדשות אורלנוער
                • שובבים
                  ביום שלישי הקרוב יד אדר תתקיים סעודת פורים באולמי ויגו הקהל מוזמן
                • שיעורי הרבנית
                  שיעורי הרבנית מיטל מתקיימים בימי ראשון בבית הכנסת תפארת אחים. בימי שני בבית ספר אור לציון בשעה 20:30 לבנות בלבד בימי שני מתקיימים השיעורים בבית ספר אור לציון, חנייה בשפע
                • שיעורים קרובים
                  בימי שלישי וחמישי בבית כנסת תפארת אחים רחוב שדרות מנחם רפאל 1 בשעה 21:00 קבלת קהל החל משעה 20:00 בתיאום מראש בווטסאפ: 0504106657 באותו יום.
                מדרשת אור לנוער
                • קבוצות הווטסאפ
                  להצטרפות לקבוצות הווטסאפ שלחו הודעה למספר: 0504106657 עם השם שלכם ובקשו להצטרף
                • מעוניינים להפיץ?
                  כל מי שמעוניין לעזור בהפצה של סרטונים או בעריכה של סרטונים שיצור איתנו קשר ונשלב אותו במפעל זיכוי הרבים.
                • שיחה עם הרב
                  קבלת קהל בימי שלישי וחמישי בין השעות 20:00 ל-21:00
                • שיעורי הרב
                  ימי שלישי - ליקוטי מוהר"ן + המורי ימי חמישי - תניא + בן איש חי

                מדור פרסומי

                זמני היום

                סקר