התחברות
    שכחתי סיסמא
      בקשת אישור מחדש
        הרשמה
        זכר נקבה
          שליחת שאלה לחבר
            הוספת שיעור
              הודעות מהרב
              צור קשר !

                נשואה ללא ילדים - נמאס לי ואני לא רוצה יותר לחיות

                מספר סידורי: 120746
                שאלה:
                לרב שלום אני נשואה 6 שנים בלי ילדים לצערי הייתי אצל הרבה רבנים קבלתי על עצמי הרבה דברים כול הזמן מספרים לי שיש מישהי שקבלה על עצמה לשמור נידה ונכנסה להריון ועוד אחת שעשה הפרשת חלה ונכנסה להריון ואחת עשתה את זה ואת זה ואני כמובן כל מה שאני שומעת אני עושה ומקבלת על עצמי ודיי נימאס לייי!! אין לי כוח יותר! אני לא מאמינה בכלום יותר אני ממש מרגישה כאלו עובדים עלי אני כבר כמו סמרטוט לא יוצאת מבית לא בא לי לדבר עם אנשים אני שונאת את העולם הזה אני רוצה למות למות!! אני רוצה להתאבד כולם סביבי בהריון מנסות לא לפגוע בי אז מספרים לי את זה כאלו זה בשורה רעה אני לא מסוגלת יותר שונאת כול דבר שזז הייתי בקברי צדיקים הייתי אצל רבנים אני ממש מרגישה כאלו עבדו עלי רימו אותי מה שאמרו לי עשיתי וכלום אני פשוט לא מצליחה להכנס להריון אלוהים לא רוצה שהיו לי ילדים נקודה!! ואני לא רוצה יותר לחיות!! מצדי לחתוך לעצמי ורידים גם ככה כלום כבר לא כואב לי הנשמה שלי מתה! אני בנאדם מת שרק נראת חייה אבל אני מתה ואני גם לא יודעת למה אני כותבת את זה אני לא יודעת איזה עצה אתה תוכל לתת לי אבל הייתי חייבת לשתף ברגשות שלי ובשינאה שיש לי לעולם הזה!!!


                תשובה:
                אוי אחותי היקרה , אם רק היית יודעת כמה ה' אוהב אותך , היית יושבת ובוכה מהתרגשות.
                אוי כמה שאני מבין אותך , כמה שאני כואב את הכאב שלך , כשאשתי ואני חיכינו 4 שנים לבת המקסימה שלנו, זה באמת לא היה פשוט, ההמתנה הזאת היא דבר לא פשוט. במקרה שלנו זה היה פשוט שיעור באמונה , הרגשנו שה' בודק את רמת הנאמנות שלנו כלפיו, רוב מעוכבי ההיריון מתחזקים, מתקדשים, עולים לקברות צדיקים כמו שהזכרת ומקבלים על עצמם דברים. מצד שני יש תמיד את אלה שמנבלים את הפה , במידה ואינם מקבלים את מה שרצו. אנשים כאלה לעניות דעתי רק מעידים על עצמם שכל התחזקותם הייתה תלויה בדבר ועובדה שכאשר לא קיבלו את מבוקשם החלו הפסיקו לאהוב את ה' באמת. אבל מי אני שאשפוט???

                אם את באמת רוצה להיכנס להיריון ,  תשתדלי לא לבוז לרבנים ולא לבוז לתורה, ואפילו לא בצחוק , אם ה' רוצה שיהיו לנו ילדים , יהיו לנו ילדים מקסימים וטהורים.  אם כרגע יש עיכובים או צער , צריך להתחזק באמונה כדי להבין שאפשר לראות רק בחושך זיכרי תמיד:  "אין רע יורד מן השמים" , אם אדם נוקף אצבעו מלמטה אלא אם כן מכריזין עליו מלמעלה" (חולין ז:) נסתרות דרכי ה'.

                אספר לך סיפור:
                היה זוג אחד ששילם הון תועפות כדי לזכות לילדים , הם עשו טיפולים , עשו את כל הסגולות, הלכו לכל הרבנים ועדיין אין היריון , הם גם סיפרו לנו שלפני שהם עשו תשובה הם היו חילונים גמורים ורחוקים כרחוק מזרח ממערב , יום אחד הם פנו לרב גדול , הרב נתן להם טיפ קטנטן ששינה להם את החיים. הרב ביקש מאותה אשה לעשות בבית שלה שיעור של 10 נשים לפחות על טהרת המשפחה והרב הבטיח שכל אשה שתגיע לשיעור הזה ואין לה ילדים במשך תקופה ,תיפקד בע"ה בזכות השיעור. בנוסף הרב אמר לבעלה לשמח אותה יותר והרב שלח לה מסר שתדאג להיות בשמחה , כי אין השכינה שורה אלא מתוך שמחה של מצווה. ואכן כך היה והם זכו לזרע בר קיימא כמה חודשים אחרי שהשיעור התחיל.

                אחותי היקרה , נסי לראות את חצי הכוס המלאה במקום לחשוב על מה שאין לך.
                יש לך בעל , יש לך בית, את הולכת , נושמת , חיה , שומעת , רואה , את חכמה ונבונה ,
                את מקסימה , את רגישה , יש לך נשמה טהורה וזכה... חכם = חצי , כוס , מלאה

                לסיכום: אני בטוח שעשית כבר הכל והיית אצל כל הרבנים וכבר שיגעו אותך עם סגולות.
                אני לא מבקש סגולות ולא מבקש הוראות קבע, אבל אני כן מבקש ממך דבר אחד ! תתחזקי באמוונה , כי בלי אמונה אין לנו שום דבר. המוח שלנו לא יכול להבין איך העולם הזה פועל, אבל הוא יכול לחשוב הדק היטב ולגלות הרבה דברים נפלאים.  

                נ.ב - אני לא מסוגל בכלל לשפוט אותך או לדון אותך , אני לא יודע אם אני הייתי מחזיק מעמד במקרה הזה בלי לבכות ולהצטער ולצאת מדעתי , אבל אני כן יכול לומר לך שאת לא צריכה לחתוך שום ורידים , אנחנו נתפלל עליך מעומק הלב ונבקש עבורך ישועה מגדולי ישראל. ואין לי ספק שתראי ישועות , אם תוכלי ליצור איתנו קשר באמצעות הצור קשר שבאתר נשמח !



                תגיות:
                לא רוצה לחיות נמאס לי אין לי ילדים
                חדשות אורלנוער
                • שובבים
                  ביום שלישי הקרוב יד אדר תתקיים סעודת פורים באולמי ויגו הקהל מוזמן
                • שיעורי הרבנית
                  שיעורי הרבנית מיטל מתקיימים בימי ראשון בבית הכנסת תפארת אחים. בימי שני בבית ספר אור לציון בשעה 20:30 לבנות בלבד בימי שני מתקיימים השיעורים בבית ספר אור לציון, חנייה בשפע
                • שיעורים קרובים
                  בימי שלישי וחמישי בבית כנסת תפארת אחים רחוב שדרות מנחם רפאל 1 בשעה 21:00 קבלת קהל החל משעה 20:00 בתיאום מראש בווטסאפ: 0504106657 באותו יום.
                מדרשת אור לנוער
                • קבוצות הווטסאפ
                  להצטרפות לקבוצות הווטסאפ שלחו הודעה למספר: 0504106657 עם השם שלכם ובקשו להצטרף
                • מעוניינים להפיץ?
                  כל מי שמעוניין לעזור בהפצה של סרטונים או בעריכה של סרטונים שיצור איתנו קשר ונשלב אותו במפעל זיכוי הרבים.
                • שיחה עם הרב
                  קבלת קהל בימי שלישי וחמישי בין השעות 20:00 ל-21:00
                • שיעורי הרב
                  ימי שלישי - ליקוטי מוהר"ן + המורי ימי חמישי - תניא + בן איש חי

                מדור פרסומי

                זמני היום

                סקר