התחברות
    שכחתי סיסמא
      בקשת אישור מחדש
        הרשמה
        זכר נקבה
          שליחת שאלה לחבר
            הוספת שיעור
              הודעות מהרב
              צור קשר !

                הפלה טבעית - למה איבדתי את הילד שלי? למה דוקא אני?

                מספר סידורי: 121929
                שאלה:
                שלום כבוד הרב,
                עברתי הפלה טבעית ממש כמה ימים לאחר שהבנתי שאני בהריון,
                כל כך שמחתי שזה פשוט שבר אותי כי ציפיתי לזה כל כך, אני נשואה 8 חודשים, שומרת טהרה והכל ומשתדלת להתחזק, גם לפני ההתחזקות שלי לפני שנים תמיד שמרתי על עצמי.זה פשוט שבר אותי מבפנים אני מנסה בכל הלב להאמין שהכל לטובה, מנסה להדחיק את זה אבל קשה לי שלא לחשוב על השאלה למה לי?! אני שונאת שהמחשבות האלה באות אלי איך אפשר להעלים אותם? תודה מראש..


                תשובה:
                אחותי היקרה , הצטערתי לשמוע שעברת הפלה , אבל אני סמוך ובטוח שכל מה שה' עושה זה לטובה , כמעט כל זוג שני מתמודד עם מקרה לא נעים של הפלה , זה באמת לא פשוט, אבל אלה כבר חשבונות שמים שאין לנו ידע בהם. לא חסר סיבות שבגינם אנו נאלצים לעבור תיקונים לא פשוטים. הדבר היחיד שאנחנו יכולים לעשות זה לקבל ייסורים באהבה ולנסות לתקן את מה שאנחנו יודעים שאנחנו חלשים בו. בעניין טהרת המשפחה , את מוזמנת ליצור קשר עם אשתי היא תעזור לך ותדריך אותך כדי שתזכי להיכנס שוב להיריון בע"ה במהרה.
                יש מושגים חשובים שכדאי להכיר בנושא טהרת המשפחה (יום החודש, עונה בינונית, וסת הפלגה, ימי חשש, הרחקות) מושגים שמי שלא בקיא בהם סביר מאוד להניח שהוא לא ממש שומר על טהרת המשפחה. הרבה אנשים לא יודעים לשמור טהרת המשפחה, הם פשוט מתרחקים אחד מהשני בזמן המחזור וכל הכבוד להם, אבל טהרת משפחה זה הרבה מעבר לריחוק בזמן וסת.

                למה זה קורה דוקא לי?
                אחותי היקרה , אם היית יודעת כמה זוגות מתמודדים עם אובדן , עם הפלה , עם עיכובים , עם בעיות בזוגיות , בעיות בריאותיות , בעיות נפשיות , בעיות כלכליות , היית מבינה שכל אחד מתקן את התיקון שלו ועובר את מה שהוא עובר , גם אשתי ואני עברנו דברים לא פשוטים, כל אדם יכול להתריס , לכעוס , להתעצבן ולהתמרמר , השאלה אם זה יעזור? האם הכעס יוביל אותנו לבריאות איתנה? האם הריחוק מה' וההתרסה יגרמו לנו להצליח יותר בפעם הבאה? וודאי שלא , הדבר היחיד שיכול לעצור את המשחית מעלינו , היא התשובה. אם כל אדם יעשה תשובה וישפר את מעשיו , אין לי ספק שבסופו של דבר הוא יזכה לישועה וכך הבטיח לנו ה' ע"י נביאיו בתורה הקדושה: "ויאמר , אם שמוע תשמע בקול ה' א-לוהיך והישר בעיניו תעשה והאזנת למצוותיו ושמרת כל חוקיו , כל המחלה אשר שמתי במצרים לא אשים עליך כי אני ה' רופאך" , ה' יתברך הוא רופא כל בשר ומפליא לעשות , והבטיח האר"י הקדוש שמי שיקפיד לומר את ברכת אשר יצר בכוונה לא יראה פני רופא , אז במקום להתמרמר בואו נקבל על עצמנו להתחזק במצוות , תקבלי על עצמך לשמור טהרה כראוי ולהקפיד לומר כל יום (אחרי שירותים) את ברכת אשר יצר בכוונה ואנחנו נברך אותך שתזכי לבשורות טובות

                לסיכום: אני מציע לך לצפות בשיעורים שלנו בנושא הבית היהודי , אין לי ספק שתלמדי מהם המון ותקבלי חשק ללמוד יותר על זוגיות , על הבית היהודי , על טהרת המשפחה וכיוצב', כדי לצפות בשיעורים שלנו בנושא זוגיות לחצי כאן: "שיעורים בנושא הבית היהודי - רביד נגר"






                .



                תגיות:
                הפלה טבעית טהרת המשפחה הבית היהודי שיעורים בנושא זוגיות שומרת טהרה יום החודש וסת הפלגה עונה בינונית ימי חשש הכל לטובה
                חדשות אורלנוער
                • שובבים
                  ביום שלישי הקרוב יד אדר תתקיים סעודת פורים באולמי ויגו הקהל מוזמן
                • שיעורי הרבנית
                  שיעורי הרבנית מיטל מתקיימים בימי ראשון בבית הכנסת תפארת אחים. בימי שני בבית ספר אור לציון בשעה 20:30 לבנות בלבד בימי שני מתקיימים השיעורים בבית ספר אור לציון, חנייה בשפע
                • שיעורים קרובים
                  בימי שלישי וחמישי בבית כנסת תפארת אחים רחוב שדרות מנחם רפאל 1 בשעה 21:00 קבלת קהל החל משעה 20:00 בתיאום מראש בווטסאפ: 0504106657 באותו יום.
                מדרשת אור לנוער
                • קבוצות הווטסאפ
                  להצטרפות לקבוצות הווטסאפ שלחו הודעה למספר: 0504106657 עם השם שלכם ובקשו להצטרף
                • מעוניינים להפיץ?
                  כל מי שמעוניין לעזור בהפצה של סרטונים או בעריכה של סרטונים שיצור איתנו קשר ונשלב אותו במפעל זיכוי הרבים.
                • שיחה עם הרב
                  קבלת קהל בימי שלישי וחמישי בין השעות 20:00 ל-21:00
                • שיעורי הרב
                  ימי שלישי - ליקוטי מוהר"ן + המורי ימי חמישי - תניא + בן איש חי

                מדור פרסומי

                זמני היום

                סקר