התחברות
    שכחתי סיסמא
      בקשת אישור מחדש
        הרשמה
        זכר נקבה
          שליחת שאלה לחבר
            הוספת שיעור
              הודעות מהרב
              צור קשר !

                מה לעשות שירות לאומי או מדרשה??

                מספר סידורי: 124086
                שאלה:
                שלום כבוד הרב, אני צריכה עזרה אני לא יודעת מה לעשות שירות לאומי או מדרשיה אולי שירות לאומי יעזור לי , אולי זה יקדם אותי ואני ישאר לעבוד שם , הרב לא קל לי עכשיו בחופש , בעדה שלי(איתיופית) חלק מהחברות עשו שירות לאומי והם דתיות וכולם הדודים שואלים מה את עושה, שירות ומתי איפה וזה קצת מעצבן וזה אכשהו גרם לי לרצות לעשות שירות לאומי הרי לא כל אחת מתקלקלת שם תלוי איזה בת היא לפי דעתי , אמא שלי רוצה שאני יעשה שירות לאומי , אני לא יודעת מה לעשות קשה לי מאוד, אני מפחדת לא למצוא עבודה עם אני לא יעשה שירות לאומי בחופש אפילו לא מצאתי לא קל לי ברוך ה' אני מודה לה' על הכל לא חסר לי כלום אבל אני מפחדת מהתגובות של האחרים אני יודעת שאני לא צריכה לפחד אלא רק מה' , אני רוצה שירות אבל מצדד שני אני לא רוצה אתה בטח לא מבין אותי עם אני מפריע לך אז אני מצטערת לא קל לי להחליט בכלל בכלל , איןלי מה לכתוב הרבה אני מיואשת ממחשבות של שירות ומדרשה אני לא יודעת מה בדיוק לעשות תודה רבה על הכל תזכו למצוות.


                תשובה:

                 שלום ,

                את לא מפריעה לה כלל וכלל אני מבין אותך מאוד והנני לחזקך ולסייעך לקבל את ההחלטה הנבונה והמושכלת להיות גיבורה ולעשות את הטוב בעיני ה' ולדעתי גם טוב לך באופן אישי. אל תחששי מאומה בעז"ה שנה הבאה ואולי כבר השנה עם סיום הלימודים תוכלי ללכת למדרשה שתבנה אותך לחיים טובים ולזכות לבנות בית של תורה ויראת ה'.
                את יכולה להיות בראש מורם ולומר החלטתי שאני לא עושה שירות לאומי ואני הוכלת ללמוד במדרשה וככל שתהיי בטוחה יותר בעצמך כך תוכלי להיות חזקה וגיבורה בעצמך ומאושרת בהחלטתך הנכונה וזה ישפיע על האחרים לראות אותך כבחורה עקרונית ההולכת בדרך שהיא בוחרת לעצמה בלא פחד ומורא.

                נקודה יסודית חשובה נוספת הפרנסה היא מבורא עולם ולפי מה שנקצב לך מראש השנה על כל השנהף אנו רק מחוייבים לעשות השתדלות כדי לקבל את הפרנסה שכבר נקצבה לנו והובטחה לנו. אין כל ספק שהפרנסה שלך לא תפחת עקב אי הליכה לשירות לאומי וזה פשוט ביותר שלא מועיל כלל לעשות השתדלות אסורה ומאחר ורוב ככל גדולי ישראל אסרו את ההליכה לשירות לאומי בוודאי שאין כל מקום לעשות השתדלות זאת כביכול כדי להתפרנס.

                אמת שלא כולן מתקלקלות ויש גם מעט שאולי מתחזקות, מ"מ מאחר ויש אחוז גבוה של מתקלקלות בשירות לאומי בכל המקומות הרי שאין להתיר ללכת לשם גם למי שחושבת שהיא לא תתקלקל.

                היי חזקה והלכי בדרך הנכונה ותזכי לרוב שפע .

                בהצלחה !!



                תגיות:
                שירות לאומי לעשות מה דעתך
                חדשות אורלנוער
                • שובבים
                  ביום שלישי הקרוב יד אדר תתקיים סעודת פורים באולמי ויגו הקהל מוזמן
                • שיעורי הרבנית
                  שיעורי הרבנית מיטל מתקיימים בימי ראשון בבית הכנסת תפארת אחים. בימי שני בבית ספר אור לציון בשעה 20:30 לבנות בלבד בימי שני מתקיימים השיעורים בבית ספר אור לציון, חנייה בשפע
                • שיעורים קרובים
                  בימי שלישי וחמישי בבית כנסת תפארת אחים רחוב שדרות מנחם רפאל 1 בשעה 21:00 קבלת קהל החל משעה 20:00 בתיאום מראש בווטסאפ: 0504106657 באותו יום.
                מדרשת אור לנוער
                • קבוצות הווטסאפ
                  להצטרפות לקבוצות הווטסאפ שלחו הודעה למספר: 0504106657 עם השם שלכם ובקשו להצטרף
                • מעוניינים להפיץ?
                  כל מי שמעוניין לעזור בהפצה של סרטונים או בעריכה של סרטונים שיצור איתנו קשר ונשלב אותו במפעל זיכוי הרבים.
                • שיחה עם הרב
                  קבלת קהל בימי שלישי וחמישי בין השעות 20:00 ל-21:00
                • שיעורי הרב
                  ימי שלישי - ליקוטי מוהר"ן + המורי ימי חמישי - תניא + בן איש חי

                מדור פרסומי

                זמני היום

                סקר