התחברות
    שכחתי סיסמא
      בקשת אישור מחדש
        הרשמה
        זכר נקבה
          שליחת שאלה לחבר
            הוספת שיעור
              הודעות מהרב
              צור קשר !

                למה נאנסתי ??? מה עשיתי רע ??? למה אלוהים עשה לי את זה ???

                מספר סידורי: 126102
                שאלה:
                למה נאנסתי? מה עשיתי רע שמגיע עונש שכזה? והטרדה מינית בגיל צעיר?
                למה אלוהים הביא לי את זה? מה הקטע? לא מגיע לשום בחורה, כזה דבר!!!! ולמה לפי תורה עונשו של האנס זה להתחתן עם הנאנסת או לתת לה כסף
                עונש של אנס זה להתחתן עם הנאסנת וואלה יופי של עונש!! על לשון הרע מקבלים צרעת, להוציא אותו מהמחנה! ועל להרוג נפש זה העונש?????? איפה ההגיון??


                תשובה:
                אחותי היקרה.

                א. צר לי מאוד לשמוע שפגעו בפרטיות שלך.
                ב. אין לי ספק שמי שפגע בך יבוא על עונשו בקרוב.
                ג. אני מקווה שדיווחת על כך לגורמים המוסמכים, כדי שיטפלו בו.
                ד. אין לי מושג למה הוטרדת בגיל צעיר אני לא נביא צדיקה זו באמת מתסכל.
                ה. את צודקת שלא מגיע לשום בחורה דבר כזה , במיוחד לא בחורה מקסימה כמוך.
                ו. לכל אחד מאיתנו קורים דברים מזעזעים אישיים בחיים ולא תמיד ברור לנו למה.
                ז. על שאלה כזאת מי שצריך לענות זה גדולי ישראל לא אדם פשוט כמוני.
                ח. לפני שלושה שבועות לקחנו בחורה לבית לין כדי לדווח על פגיעה ב"ה
                ט. אני יכול לעזור, לסייע, לכוון, להקשיב, לייעץ, לפעמים גם להסביר.
                י. אשתדל לסבר לך את האוזן ולא להשאיר אותך בלא כלום.

                בנוגע לשאלה היפה ששאלת - למה עונשו של האנס זה להתחתן עם הנאנסת?
                לגבי עונשו של האנס , צריך ללמוד את הנושא לעומק , זה לא פשוט כמו שזה נראה.
                על קצה המזלג אומר לך תשובה שזכורה לי ששמעתי מפי דיין ומורה הוראה.בעבר אשה שנאנסה הייתה דחויה וסחופה ואף אחד לא רצה להתחתן איתה. האונס גרם לה לבושה גדולה ונזק עצום, לכן מתוך התחשבות ודאגה לעתיד הנאנסת, הכריחה התורה את האנס להתחתן איתה , כדי שילמד לקחת אחריות על המעשים שלו וגם כדי שידאג לה בצורה הטובה ביותר , לאוכל , לפרנסה , וכיוצב'. כי לא מגיע לה להיות דחויה וסחופה שהרי אין היא אשמה בכך. אבל שוב , אם היא לא הייתה מסכימה לכך ודאי שאינה חייבת. וכמובן שזה לא פוטר את האנס מעונש חמור.

                תשובה דומה תוכלי לראות שענה רב באתר ישיבה להלן התשובה:
                בודאי שאם הנאנסת אינה רוצה להתחתן עם האנס היא לא חייבת. ודאי שהאנס לא מקבל פרס בכך שהוא יוכל לקחת אישה בעל כורחה. אולם מאידך אם הנאנסת מרגישה אומללה ורוצה, שהאיש שאנס אותה יקח עליה אחריות ולא יעזוב אותה ללא דאגה, התורה מחייבת את האנס לדאוג לאישה עד כדי כך שאפילו הוא מחוייב לדאוג לה ברמה הגבוהה ביותר, שהיא דאגה לכל צרכיה החומריים הנפשיים והאישותיים. אולם הכל תלוי ברצון האישה.

                בנוגע לאונס - הלוואי שהייתי מספיק חכם כדי לענות לך תשובה שתספק אותך.
                בעבר ניסיתי לענות על שאלה דומה והתקשורת וכל אותם בורים ועמי ארצות שאין להם ידע בהלכה ובמושגים של שכר ועונש , ניסו להפוך את הנושא ל-"אייטם" וזיכו אותי בביזיונות שכנראה הייתי ראוי להם ברוך ה', בהתחלה זה קצת פגע בי , אבל אח"כ הבנתי שזה היה רצון ה' , זה גרם לפרסום גדול והרבה אנשים היו המומים אז הם נכנסו לאתר לקרוא את התגובה וגילו אדם טוב ונורמלי שבסך הכל רוצה לעזור בכוונה טהורה וכנה ולא ע"מ לעשוק ולהרוויח כסף מאחרים (בוואלה חדשות בחרו להציג את זה כאילו אני שמח שנשים נאנסות רחמנא ליצלן) אבל ברוך ה' עם ישראל חכם לא כולם מסיתים ומחרחרים ריב ומדון כמו אתר וואלה שניסה להציג אותי כאדם רדוד שמעודד אונס ולהוציא את הדברים מהקשרם ולהסית נגד אנשים טובים , בדיוק כמו שהוא עשה עכשיו עם המח"ט וכמו כל הכתבות המגמתיות שמוצגות שם לטובת הערבים , בקיצור , ה' יצילנו מהם , היום ברוך ה' כולם מבינים שמדובר באנשים שונאי דת שהקשר ביניהם לבין תורה ומצוות אפסי , לכן הם מחפשים כל הזמן , קורבן חדש שעל הגב שלו יהיה אפשר לבזות את ה' את היהדות ולגרום לחילול ה' נוסף , כל מי שיכול להתרחק מהם ולא לגלוש שם תבוא עליו הברכה.  
                נ.ב - הנערה שנאנסה וקראה את התגובה פנתה אלינו ואמרה שהתשובה הועילה לה.
                קישור לדברים שלה מצורף כאן תוכלי לראות שתגובתנו כן הועילה לה: "הנאנסת מגיבה"

                נחזור לעניינינו - הנסתרות לה' א-לוהינו.
                השאלה שלך מצטרפת לשורה של שאלות קשות וחמורות שהתשובה עליהם לא פשוטה ואי אפשר לספק אותה דרך כמה שורות ברשת , כדי שתביני את התשובה עליך ללמוד בצורה רצינית ומעמיקה מושגים עמוקים ביהדות , כגון שכר ועונש , גלגול נשמות, וכיוצב' , כל זמן שאין לנו ידע מעמיק בנושאים הנ"ל לעולם לא נבין מדוע יש סבל בעולם, מדוע ילדים נולדים בעלי מומים , מדוע אנשים נרצחים בגיל צעיר , לוקים במחלות , נאנסים, נדרסים ועוברים ייסורים קשים ונוראיים שלכאורה מעידים על "אכזריות הבורא" חס וחלילה. אך ברור לנו שה' יתברך אינו מזוכיסט ואינו חפץ במות בניו ובסבלם , בדיוק כמו שכל אבא שפוי לא רוצה לראות את הבנים שלו נפגעים וניזוקים. ברגע שאדם ניגש ומביט בכל הנושא הזה במבט אמוני , הוא יכול לנסות להבין שלכל דבר יש סיבה , לצערנו אין לנו מספיק אינטלגנציה רוחנית כדי להבין את כל הסיבות לכל המאורעות שפוקדות את העולם , בעבר ניסיתי להסביר על קצה המזלג כל מיני אפשרויות , אך היות ורוב העולם הם אנשים רדודים שאין להם ידע ומושג בכל מה שקשור לתיקונים וגלגולי נשמות , אנשים הגיבו בצורה לא נעימה לתגובה ולכן אני מעדיף לומר שאני לא יודע ולהשאיר את הנסתרות לה' א-לוהינו.

                אנחנו פועלים רבות כדי לסייע לנשים שנאנסו בעבר.
                בשנים האחרונות ה' זיכה אותנו לעזור לבנות רבות שעברו מקרים חמורים של אונס,
                דאגנו לכוון אותם לגורמים הנכונים ושכנענו אותם לדווח על אותם מנוולים שאנסו אותם ו\או פגעו בכבודם, במקרים מסויימים מדובר באדם זר , אבל ברוב המקרים (לפחות רוב המקרים שאני נתקל בהם באתר) מדובר באדם שמכיר את הנאנסת , או אפילו קרוב משפחה. טיפלנו במקרה חמור שבו נהג הסעות בן 49 כמדומני , פגע מינית בתלמידה בת 10 מזה 3 שנים , טיפלנו במקרים של אונס במשפחה בין אח לאחות (כמה שנים) טיפלנו במקרים של נגיעות והטרדות במשפחה בין אב לביתו , בקיצור סדום ועמורה , אי אפשר לדעת מדוע אבא נוגע בבת שלו , מדוע אח נוגע באחותו ומדוע ילדה בת 10 צריכה לעבור דבר כזה שלוש שנים , מדובר במקרים מזעזעים , אבל ברוך ה' כל האנשים הנוגעים בדבר מקבלים טיפול ראוי וחלק גדול מהם מרצה עונשי מאסר. אם תהיי מספיק חכמה לדווח על הבחור שפגע בך מינית אין לי ספק שגם הוא ירצה עונש מאסר. אם תרצי עזרה בכל דרך שהיא , נשמח לעזור , לכוון , להדריך , ולהפנות לגורמים המוסמכים , אם את חוששת לפנות למשטרה , אולי אפשר לפנות לעובדת סוציאלית שתעזור לך בנושא. אני בעצמי עובד עם גורמי הרווחה כבר כמה שנים ואשמח להפנות אותך לגורמים המוסמכים.

                שאלה דומה שעניתי בעבר - הטרדה מינית - נאנסתי בגיל צעיר ואני כועסת על ה'.

                לסיכום: יהי רצון שתזכי להקים בית כשר בישראל ותזכי לאמונה שלימה ויראת שמים גמורה ונזכה כולנו ללמוד מאותן אמהות אצילות של הנערים שנרצחו ה' יקום דמם , מהי אמונה טהורה ותמימה, מהי אמונה שלימה, האמהות האלה לימדו את עם ישראל שלא משנה מה ה' יתברך עושה ולא משנה כמה זה כואב, ה' יתברך לא עובד אצלנו. לכן גם האבות של הנערים שנרצחו, עמדו אל מול הבורא לאחר מה שקרה ואמרו ברוב עם קדיש: "יתגדל ויתקדש שמיה רבא" (יתגדל ויתקדש שמו של הבורא) ואני שואל אותך,,, איך אפשר לברך את א-לוהים אחרי דבר כזה? מישהו יכול להסביר לי? התשובה: "אמונה טהורה".
                וזה מה שהופך אותנו להיות העם הנבחר , האמונה העיוורת שלנו בה' והביטול אליו. לכן אני לא יודע למה עברת את מה שעברת , אבל אני כן יודע שלבורא עולם יש מהלכים משלו ואין לי מספיק אינטלגנציה כדי לדון את מלך העולם שרואה תמונה שלימה. כנסי לכאן.

                נ.ב - אני מצרף לך קטעי וידאו שאולי יעזרו לך להתחזק באמונה.






                .




                תגיות:
                נאנסתי למה נאנסתי עונש שכזה הטרדה מינית בגיל צעיר להתחתן עם הנאנסת
                חדשות אורלנוער
                • שובבים
                  ביום שלישי הקרוב יד אדר תתקיים סעודת פורים באולמי ויגו הקהל מוזמן
                • שיעורי הרבנית
                  שיעורי הרבנית מיטל מתקיימים בימי ראשון בבית הכנסת תפארת אחים. בימי שני בבית ספר אור לציון בשעה 20:30 לבנות בלבד בימי שני מתקיימים השיעורים בבית ספר אור לציון, חנייה בשפע
                • שיעורים קרובים
                  בימי שלישי וחמישי בבית כנסת תפארת אחים רחוב שדרות מנחם רפאל 1 בשעה 21:00 קבלת קהל החל משעה 20:00 בתיאום מראש בווטסאפ: 0504106657 באותו יום.
                מדרשת אור לנוער
                • קבוצות הווטסאפ
                  להצטרפות לקבוצות הווטסאפ שלחו הודעה למספר: 0504106657 עם השם שלכם ובקשו להצטרף
                • מעוניינים להפיץ?
                  כל מי שמעוניין לעזור בהפצה של סרטונים או בעריכה של סרטונים שיצור איתנו קשר ונשלב אותו במפעל זיכוי הרבים.
                • שיחה עם הרב
                  קבלת קהל בימי שלישי וחמישי בין השעות 20:00 ל-21:00
                • שיעורי הרב
                  ימי שלישי - ליקוטי מוהר"ן + המורי ימי חמישי - תניא + בן איש חי

                מדור פרסומי

                זמני היום

                סקר