התחברות
    שכחתי סיסמא
      בקשת אישור מחדש
        הרשמה
        זכר נקבה
          שליחת שאלה לחבר
            הוספת שיעור
              הודעות מהרב
              צור קשר !

                איך נשארים דתיים? בגיל 11 לקיתי במחלת הסרטן !

                מספר סידורי: 129073
                שאלה:
                הרב אני בת 16 ואני מבית דתי בגיל 11 גילו לי גידול סרטני בבטן ומאז עברתי 2 ניתוחים מאז המקרה התדרדרתי באמונה ועברתי על כל כך הרבה חטאים ואיבדתי את הרצון להיות דתייה איך אני עוצרת את עצמי מלהיות חילוניה? אם אני בעצם רוצה את זה ואיבדתי את הפחד מעברות ועשיתי ככל העולה על רוחי!!!


                תשובה:
                אחותי היקרה.

                א) הצטערתי לשמוע שגילו לך גידול סרטני , יהי רצון שתזכי לרפואה שלימה
                ב) כולי תקווה שהניתוחים עברו בהצלחה , תשאירי לנו את שמך ונתפלל עליך
                ג) אני מבין את הצער שבו את מצויה אבל לא חושב שאת פועלת בשיקול דעת
                ד) היחיד שיכול לרפא את מחלת הסרטן הוא ה' יתברך, אל תתרחקי ממנו צדיקה

                המפתח בידיים שלך...
                "אמר רבי יוחנן: ג' מפתחות בידו של הקב"ה שלא נמסרו ביד שליח, ואלו הן: מפתח של גשמים, ומפתח של חיה, ומפתח של תחית המתים". (תענית ב.) אני מאמין באמונה שלימה שהקב"ה אל רחום וחנון ברגע אחד יכול להעלים כל מחלה, כל מה שצריך לעשות זה להתפלל מעומק הלב ולהאמין באמונה שלימה שהישועה תלויה אך ורק בידיו של ה' יתברך. את יכולה לעשות ככל העולה על רוחך ואת יכולה לזלזל בכל הדברים שאכתוב לך , אבל אם את יהודיה מאמינה , עליך להאמין באמונה שלימה ביכולת ה' להושיע.

                תפילה מסוגלת לבטל גזר דינו של אדם.
                מעשה היה בחזקיהו המלך , שחלה במחלה קשה והנביא ישעיהו ניבא לו שעומד הוא למות , ויאמר אליו: "כה אמר ה' , צו לביתך כי מת אתה ולא תחיה" ואף על פי כן, לא התייאש , התפלל והחלים וזכה לתוספת של 15 שנים (מלכים ב',כ') אמר חזקיהו לנביא ישעיהו: "בן אמוץ , כלה נבואתך וצא, מקובלני מבית אבא (דהע"ה)
                אפילו חרב חדה מונחת על צווארו של אדם אל ימנע עצמו מן הרחמים (ברכות י.)

                רציתי לחזק אותך ולספר לך סיפור נוסף על נערה מהשיעור שלנו.
                בעבר הייתה לנו תלמידה צעירה שחלתה במחלה הקשה , היא בכתה והתביישה נורא להגיע לשיעור, השיערות שלה החלו לנשור והודיעו לי את זה כשמצב המחלה שלה היה בשלבים מתקדמים, הרופאים לא נתנו לה הרבה זמן לחיות, אבל בעזרת התפילות והקבלות של התלמידים והתלמידות שלנו ברחובות בראשל"צ ובנס ציונה
                תוך חודש ימים היא יצאה מכלל סכנה, השיער שלה גדל ולפני כמה שבועות היא פגשה אותי באחת מהחנויות בעיר והודתה לי באופן אישי על כל מה שעשינו עבורה, היא סיפרה לי שהיא עומדת להתחתן ברוך ה' ושמחתי כל כך, היא קבלה את החיים שלה במתנה והחליטה להקים בית כשר ונאמן בישראל. היא יכלה להילחם עם ה' , לכעוס להתמרמר , לכפור ולעשות הכל הפוך , לחלל שבת , לעשות ככל העולה על רוחה, אבל היא בחרה להתפלל , היא בחרה להתחנן ולבקש על חייה והאמונה שלה והתפילות שלה עלו עד כסא הכבוד, היום אני יודע שהיא מאושרת וה' יתברך דאג להכיר לה בן תורה ירא שמים. אני מאמין ובטוח שגם את יכולה להבריא ולהתחתן ולעשות סעודת הודיה נפלאה לה' יתברך ומי יודע אולי גם את הסיפור שלך נספר פעם לנערה צעירה אחרת שתתייאש מהחיים ובזכותך היא תקבל כוחות לחיות ולחייך, מה את אומרת? אם תרצי , תשלחי לי את שמך ושם אמך ואביך ואני מבטיח להשתדל מאוד כדי לעזור לך לצאת מזה ולהקים בית כשר ונאמן בישראל, אחותי.

                סיפור מרגש נוסף שזכינו לקחת בו חלק על בחורה צעירה מהצפון הרחוק.
                בעבר אשתי ואני נסענו לנפוש מעט בצפון הרחוק , השכרנו צימר במושב בצפון במוצ"ש כשהיינו אמורים לחזור הבייתה בעל הצימר ביקש שנתפלל על הבת שלו , הוא סיפר לנו שיש לו בת צעירה שגילו לה את המחלה ומצבה בכלל לא פשוט, לי ולאשתי כאב מאוד לשמוע על המקרה המצב והבטחנו לעשות השתדלות גדולה בנושא , פנינו לבני הנוער והתפללנו מעומק הלב , בני הנוער נענו לבקשותינו ועשרות בני נוער קיבלו עשרות קבלות לרפואתה , שבת , תפילות , צניעות ועוד..
                דאגנו שעשרות בני נוער יקראו תהילים והלא יאומן קרה , כמה שבועות אחרי נודע לנו שחל שיפור ניכר במצבה נגד כל הסיכויים , כעבור חצי שנה ברוך ה' היא יצאה מכלל סכנה , לאחרונה פגשתי את אח שלה (גם הפגישה עם אח שלה הייתה צירוף מקרים של ממש) וכששאלתי מה שלום האחות , הוא אמר שברוך ה' הכל מצויין.
                אני בטוח שהרבה אנשים אחרים גם התפללו עבורה והרופאים עשו עבודה מצויינת, אבל אין לי צל של ספק שכל מה שבני הנוער עשו עזר לא מעט להטות את הכף. אם תרצי אני מוכן לפנות לבני הנוער להתפלל עבורך ולקבל קבלות לרפואתך השלימה
                אני רק רוצה שתבטיחי לי שלא תתייאשי ולא תוותרי על האמונה והקשר שלך עם ה'

                אחותי היקרה.
                צירפתי לך תיעוד של הסיפורים הנ"ל כפי שאירע במציאות , צירפתי לך סרטון נוסף ובו תוכלי לראות שאנחנו באמת מתפללים עבור כל מי שמשאיר שמות במדור ביקשת קיבלת והיות ואנו קרובים מאוד להילולת רבי מרדכי שרעבי זכר צדיק וקדוש לברכה , צירפתי גם סיפורי מעשיות ועצות טובות מהצדיק הקדוש , יהי רצון שזכות הצדיק וזכות הלימוד וזכות הקבלות יעמדו גם לך ותזכי לבשר לנו בשורות טובות.

                לסיכום: אחותי היקרה , נסתרות דרכי ה' , הלוואי שהייתי יכול לדעת מדוע ה' יתברך גזר עליך גזירה שכזאת בגיל כל כך צעיר , אין לנו עסק בנסתרות , אני רק יכול לומר לך שאין לי ספק שה' יתברך אוהב אותך ולמרות הצער והכאב , אותי חנכו להאמין שהכל לטובה , גם כשקשה. וזה מה שאני מנסה להעביר לבני הנוער, אותי חינכו לכבד את ההורים שלי למרות שלפעמים לא ממש מתאים לי והרבה פעמים הם עושים דברים שאני לא ממש מסכים איתם , אבל אני חייב להם את חיי, הם הביאו אותי לעולם ואני עושה הכל כדי לכבד אותם בכל כוחי. גם כשלפעמים קשה לי וגם אם לא תמיד יש לי זמן, אני לא רוצה להיות כפוי טובה. להבדיל אלף אלפי הבדלות אסור לנו להיות כפויי טובה למלך מלכי המלכים שנפח בנו נשמה,חלק א-לוה ממעל.

                היחיד שמסוגל לרפא אותנו הוא ה' יתברך , ה' יתברך שהבטיח: "ויאמר אם שמוע תשמע לקול ה' א-לוהיך והישר בעיניו תעשה והאזנת למצוותיו ושמרת כל חוקיו, כל המחלה אשר שמתי במצרים לא אשים עליך כי אני ה' רופאך". במידה ואת חלילה
                חושבת שבדיתי את הסיפורים מליבי , להלן תיעוד התפילות וה'בלות , הכל מצולם











                תגיות:
                מחלת הסרטן גידול סרטני ניתוחים התדרדרתי באמונה הרבה חטאים חילוניה איבדתי את הפחד
                חדשות אורלנוער
                • שובבים
                  ביום שלישי הקרוב יד אדר תתקיים סעודת פורים באולמי ויגו הקהל מוזמן
                • שיעורי הרבנית
                  שיעורי הרבנית מיטל מתקיימים בימי ראשון בבית הכנסת תפארת אחים. בימי שני בבית ספר אור לציון בשעה 20:30 לבנות בלבד בימי שני מתקיימים השיעורים בבית ספר אור לציון, חנייה בשפע
                • שיעורים קרובים
                  בימי שלישי וחמישי בבית כנסת תפארת אחים רחוב שדרות מנחם רפאל 1 בשעה 21:00 קבלת קהל החל משעה 20:00 בתיאום מראש בווטסאפ: 0504106657 באותו יום.
                מדרשת אור לנוער
                • קבוצות הווטסאפ
                  להצטרפות לקבוצות הווטסאפ שלחו הודעה למספר: 0504106657 עם השם שלכם ובקשו להצטרף
                • מעוניינים להפיץ?
                  כל מי שמעוניין לעזור בהפצה של סרטונים או בעריכה של סרטונים שיצור איתנו קשר ונשלב אותו במפעל זיכוי הרבים.
                • שיחה עם הרב
                  קבלת קהל בימי שלישי וחמישי בין השעות 20:00 ל-21:00
                • שיעורי הרב
                  ימי שלישי - ליקוטי מוהר"ן + המורי ימי חמישי - תניא + בן איש חי

                מדור פרסומי

                זמני היום

                סקר