התחברות
    שכחתי סיסמא
      בקשת אישור מחדש
        הרשמה
        זכר נקבה
          שליחת שאלה לחבר
            הוספת שיעור
              הודעות מהרב
              צור קשר !

                עד כמה זה חמור להתלבש בצורה חשופה ופרובוקטיבית?

                מספר סידורי: 129144
                שאלה:
                שלום כבוד הרב!! הרב אתה תותח! אתה חזק במיוחד! הרב תיראה ,אני רוצה לשאול אותך שאלה בנושא הכשלת הרבים וצניעות, ואני מעוניינת שתענה לי באפשרותך כמובן, הכי פתוח ,הכי דוגרי, הכי הכי אמיתי!!
                אני בחורה בת 19,שמתלבשת בצורה מטורפת, ובצורה שמטריפה כל גבר! אומנם אני בחורה עדינה, אך פרובוקטיבית למדיי..

                אני מבינה שזה משגע בערך כל גבר שרואה אותי, אך לא מבינה מדוע זו בעיה כל כך קשה? חבר שלי ניסה להסביר לי ולא כל כך הבנתי! הרי זה דבר טבעי לגמרי כשגבר רואה בחורה יפה וחשופה זה מושך אותו,ומעורר בו כיף והנאה, אך מה העניין? הרי שוב,זה דבר טבעי לחלוטין,אם תוכל להסביר לי מדוע אני עוברת כל יום על עבירה כל כך חמורה, וקשה.. תודה מראש!!


                תשובה:
                אחותי היקרה, אני מאוד מבין את הקושי שיש לך בשמירת צניעותך לאור העובדה שאת נערה נאה מאוד, אבל אני רוצה שתחשבי רגע בצורה בוגרת והגיונית , איך היית מרגישה אם אחרי החתונה, בעלך היה בא אליך ואומר לך, אשתי היקרה , הכרתי מישהי אחרת , יפה וחשופה , זה משך אותי ועורר בי כיף והנאה וזו הסיבה שאני בוגד בך כבר שנה שלימה כל יום. אשמח אם תוכלי להסביר לי מדוע אני עובר עבירה כל כך חמורה וקשה? הרי זה טבעי שגבר יימשך לבחורה יפה וחשופה לא?

                מה תעני לו? התחתנת איתי ! נשבעת לי אמונים ! אתה שלי... איך אתה יכול לבגוד בי? :(
                אם הוא יתבייש ויבקש סליחה , אולי תסלחי לו בגלל שהוא צ'רמר , אבל אם הוא לא יתבייש וימשיך במעשיו המכוערים ובבגידותיו , מה תגידי לו? "חפש לך זוגיות אחרת , לא איתי!"

                אחותי היקרה , כדאי שתקראי את מאמר הזוהר הבא:
                "בשעה שהנשמות מוכנות לרדת לזה העולם, קורא הקב"ה לממונה אחד שהפקיד הקב"ה ברשותו כל הנשמות העתידות לרדת לזה העולם, ואומר לו לך הביא לי רוח פלוני. בשעה ההיא מביא את הנשמה מלובשת בצורתה שבזה העולם, דהיינו בצלם, והממונה ההוא מראה אותה לפני מלך הקדוש ב"ה, וכשהנשמה עומדת לפני הקב"ה, אז הקב"ה אומר להנשמה מה תכליתה בעולם הזה ומשביע אותה על זה. דהיינו, כשתרד לעולם הזה תשתדל בתורה לדעת את ייחודו יתברך בעולם, ולדעת בסוד האמונה... לפרש על ידם סתרי תורה, שהוא חלק התורה המרוצה למעלה יותר מהכול, כי כל מי שהוא בעולם הזה ואינו משתדל לדעת את ייחודו יתברך, יפה היה לו שלא היה נברא"
                (זוהר, תרומה קסא,' מתוק מדבש עמ' תכה'-תכו')

                "נשבעת לשמור אמונים לה' לפני שירדת לעולם".
                לפני שהנשמה יורדת לעולם היא נשבעת לשמור אמונים להקב"ה...
                "ומה שבועה משביעין אותו? אומרים לו: "הוי צדיק (תהיה צדיק) ואל תהא רשע, ואפילו כל העולם אומרים עליך, צדיק ! הוי בעיניך (תהיה בעיניך) כרשע, והווי יודע (ותהיה יודע) שהקב"ה טהור ומשרתיו טהורים ונשמה שנתן בך טהורה. אם אתה משמרה בטהרה מוטב ואם לאו , הרי הוא נוטלה ממך"... (ילקוט שמעוני איוב רמ"ז תתקטז') 

                "מה ששנוא עליך אל תעשי לחבריך"
                לכן אחותי היקרה , כמו שחשוב לך שבן הזוג שלך יהיה נאמן לך ולא יבגוד בך עם נשים אחרות שיכשילו אותו , אני מציע שלא תכשילי גברים אחרים בראיות אסורות חלילה , גם אם את ממש לא מתכוונת להכשיל ואת מרגישה שזה טבעי להסתובב כך , בדור שלנו זה ממש לא טבעי וזה גורם נזקים עצומים , במיוחד היום כשמצלמים כל דבר שזז וכל היום רק שולחים אחד לשני תמונות בוואטספ ובכל תוכנה כזו או אחרת , חילול ה' שנגרם הוא גדול.
                אבל אין לי ספק שה' אוהב אותך ואין דבר העומד בפני התשובה , פשוט תשתדלי לעשות משהו עם עצמך ולא להמשיך להכשיל אחרים כל כך הרבה זמן... (זו לא הפעם הראשונה שאת כותבת לנו שאת מכשילה אחרים , הגיע הזמן שתעשי משהו עם עצמך אחותי לא? את נערה חכמה לא טפשה)

                אם לדבר פתוח ! את גורמת נזק איום ונורא...
                אני מאוד מעריך את הכנות שלך אבל ת'כלס , כדאי שתדעי כמה דברים חשובים!
                את גורמת נזק חמור לעצמך , את מכשילה את הרבים ויש לך גדר של "בור ברשות הרבים" ועליך לשלם עבור הנזק שנגרם בגללך לכל מי שנפל בבור (ונכשל בך בראייה אסורה ובהוצאת שז"ל) וכבר אמרו חז"ל כל המכשיל את הרבים אין מספיקין בידו לעשות תשובה
                זה לא אומר שאי אפשר לעשות על זה תשובה , זה פשוט אומר שקשה לעשות על זה תשובה. בכל מקרה את גורמת נזק חמור גם לחבר שלך וגורמת לו להתחייב מיתה לשמים וכבר אמר רבי יוחנן כל המוציא ש"ז לבטלה חייב מיתה שנאמר: "וירע בעיני ה' אשר עשה וימת גם אותו (מסכת נדה) זה לא אומר שכל מי שפוגם את הברית מת , אבל מתה בו רוחניות מסויימת וזה כן גורם לו נזק רוחני עצום עד לכדי מוות רוחני ויש שנגרם להם מוות גשמי ממש (כמובא ברמב"ם בהקדמה להלכות דעות) ועם כל הכבוד למוסר שהחבר מנסה ללמד אותך, בינתיים הוא רק גורם לך נזק בזה שהוא נכשל בך ומכשיל אותך, את מכשילה אותו בנגיעות אסורות ובמחשבות אסורות והוא פוגם ברית ונפגם מזלו והוא פוגע בקדושת צאצאיו ח"ו. שלא לדבר על עשרות אם לא מאות גברים (במידה והעלית תמונות לא צנועות לאינטרנט) שמביטים בך ונכשלים בשז"ל, את גורמת להם לאבד את העולם הזה שלהם ואת העולם הבא שלהם , את הורסת להם את מזלם (מ-וציא ז-רע ל-בטלה ראשי תיבות מזל) ואולי גם גורמת לנשואים שבהם להרס התא המשפחתי. האם היית מוכנה שבגללך בתים ייחרבו? גברים ייכשלו? נערים ישחיתו זרעם שעל כגון זה אמר הנביא: "גם כי תרבו תפילה אינני שומע, ידיכם דמים מלאו" (שהוא עוון הניאוף ביד שגורם לאדם שלא תישמע תפילתו ח"ו)

                לסיכום: אני מאמין שבעולם הזה הקב"ה משלם לאדם מידה כנגד מידה , מי שגומל חסד עם הזולת , משמים גומלים עמו חסד , מי שגורם לאחרים נזק , משמים מגלגלים שהוא יינזק בעצמו , וכמו שכל המתפלל על חברו נענה תחילה , ח"ו כל המזיק לחברו ניזק תחילה. לכן אני ממש מציע לך לעשות תשובה לאט לאט , בהדרגה , תראי שיעורים באתר וזה יתן לך כוחות עצומים לשנות את דפוסי התנהגותך ומידותיך ואט אט להתלבש כנסיכה אמיתית ולייקר את כבודך ובגדיך , אם תרצי שנתפלל להצלחתך תשאירי לנו שם במדור ביקשת קיבלת , בנוגע לחבר , לדעתי את לא צריכה כרגע חבר , את לא צריכה שיפריעו לך להתחזק , וגם אם החבר לכאורה מנסה לחזק אותך , בפועל הוא רק גורם לך נזק איום ונורא (זו דעתי לפחות) יכול להיות שהוא בחור מקסים ונחמד , אבל זה לא הזמן , כרגע את צריכה להתמקד בהתחזקות שלך (ואולי אפילו לעלות בסוף יב' לשנת מדרשה) ורק אז לצאת לשידוכים. אני יודע שזה נשמע דיי הזוי , אבל תאמיני לי שמאות בנות שמעו לנו וקנו את עולמן במקום להיות עסוקות ביופיין , הן החליטו למלא את ראשן בחכמה וזכו להקים בתים מדהימים בישראל עם אברכים בני תורה. אם את רצינית , תפסי את עצמך בידיים. בהצלחה

                נ.ב - צירפתי לך כמה קטעים נפלאים שאם תצפי בכולם , יתעורר לבך לתשובה שלימה.






                .
                 



                תגיות:
                יפה פרובוקטיבית מטריפה כל גבר מעורר בי כיף הכשלת הרבים המכשיל את הרבים שזל שכבת זרע לבטלה אין מספיקין בידו לעשות תשובה חייב מיתה עבירה כל כך חמורה
                חדשות אורלנוער
                • שובבים
                  ביום שלישי הקרוב יד אדר תתקיים סעודת פורים באולמי ויגו הקהל מוזמן
                • שיעורי הרבנית
                  שיעורי הרבנית מיטל מתקיימים בימי ראשון בבית הכנסת תפארת אחים. בימי שני בבית ספר אור לציון בשעה 20:30 לבנות בלבד בימי שני מתקיימים השיעורים בבית ספר אור לציון, חנייה בשפע
                • שיעורים קרובים
                  בימי שלישי וחמישי בבית כנסת תפארת אחים רחוב שדרות מנחם רפאל 1 בשעה 21:00 קבלת קהל החל משעה 20:00 בתיאום מראש בווטסאפ: 0504106657 באותו יום.
                מדרשת אור לנוער
                • קבוצות הווטסאפ
                  להצטרפות לקבוצות הווטסאפ שלחו הודעה למספר: 0504106657 עם השם שלכם ובקשו להצטרף
                • מעוניינים להפיץ?
                  כל מי שמעוניין לעזור בהפצה של סרטונים או בעריכה של סרטונים שיצור איתנו קשר ונשלב אותו במפעל זיכוי הרבים.
                • שיחה עם הרב
                  קבלת קהל בימי שלישי וחמישי בין השעות 20:00 ל-21:00
                • שיעורי הרב
                  ימי שלישי - ליקוטי מוהר"ן + המורי ימי חמישי - תניא + בן איש חי

                מדור פרסומי

                זמני היום

                סקר