התחברות
    שכחתי סיסמא
      בקשת אישור מחדש
        הרשמה
        זכר נקבה
          שליחת שאלה לחבר
            הוספת שיעור
              הודעות מהרב
              צור קשר !

                לא הבנתי מה הבעיה עם האייפונים או המכשירים החכמים

                מספר סידורי: 139065
                שאלה:
                שלום רב, בכל מקום צועקים על תקלות מחרידות שבאות בעקבות האייפון. אבל אחרי הכל, יש בו גם דברים טובים: טקסטים של תפילות, ברכת המזון, ועוד... עדכונים באון - ליין, כלי עזר ראשוני לציבור העובדים, אז איך באמת מגיעים להחלטה הנכונה???


                תשובה:

                אפתח במילתא דבדיחותא: הרב צביאל בן צור - מרצה בכיר בערכים, מספר: א. אדם על אדם שפנה אליו ספונטנית – כבוד הרב, כשאתה צריך לגשת לבנק כמה זמן לוקח לך, לפחות חצי שעה! לסוע לבנק, להמתין בתור... אני בלחיצת כפתור כבר בפנים... השיבו הרב - כשאני מסיים את סידורי בבנק אז סיימתי מיד, כעת ספר לנו כמה זמן לך לוקח "לצאת מהבנק"... חחח                                            ב. מעשה באשה שנחשפה להתכתבויות בפייסבוק, הכירה... ופירקה את ביתה, נטשה את בעלה וילדיה ויצאה לדרך חדשה. זעק הרב מנהמת לבו - כ- ל- ב- ה - - - שקט מחשמל זרם באולם, המשיך הרב – לא נוטשת את גוריה!!! (ח ח ח) ואותה אומללה משליכה את עוללי טיפוחיה אחרי גבה??? וכל זה מפירותיו הבאושים של האייפון הטמא, המהולל אצל השטן והחונים על צבאו.               

                וכעת לעניין, שים יד על הלב וב'הן צדקך' תאמר לעצמך--- האם היית מוכן שבנך אהובך ה'מנייה' שלך עלי אדמות, יהיה מהנופלים ברשת השטן, הוא או אשתו, ויחרב ביתו, ונכדיך יופקרו כעלים הנידפים ברוח וכגזע ללא שורשים??? "ואם" התשובה היא – לא! אז הגע בעצמיך, הרי כל אחד או אחת שמחזיק באמתחתו את הפצצה האיומה הזו הינו שותף ישיר לכל מפגעי האייפון, לכל הבתים שנחרבים, לכל הצעירים שמציצים בכל אשר יחפוץ ליבם... ללא יד מבקרת! הינו 'פורץ' הגדר שגדרו כל רבני ישראל בקונצנזיוס מוחלט מקיר לקיר, ו'בז' לגדולי הדור שהקיאו דם על זה, ואסרו 'נחרצות' את השימוש 'באייפון הפרוץ' והצביעו באצבעם על כלי המשחית הזה, שהוא הוא הגורם לאסונות רבות שפקדו את עמנו! וגורם לשכינה שתסתלק מישראל, כמו שכתוב 'פן יראה בך ערוות דבר ושב מאחריך'! אשר על כן, החלש יאמר גיבור אני- שומעים לגדולי הדור- לאורם נלך- ובמחיצת חלקם יהיה חלקנו בעוה"ז ובבא. חוסמים את ה'אייפון הפרוץ' ע"י חסמים שונים, מנטרלים את פצצת הטומאה, וזוכים לקדש שם שמים 'והיה מחניך קדוש'.

                עוד בענין זה, תמצא בשיעורי נשוא הכותרת 'המחבל המוסווה שחדר למחנה'

                 

                שלכם-

                 שריה נהרי    

                חדשות אורלנוער
                • שובבים
                  ביום שלישי הקרוב יד אדר תתקיים סעודת פורים באולמי ויגו הקהל מוזמן
                • שיעורי הרבנית
                  שיעורי הרבנית מיטל מתקיימים בימי ראשון בבית הכנסת תפארת אחים. בימי שני בבית ספר אור לציון בשעה 20:30 לבנות בלבד בימי שני מתקיימים השיעורים בבית ספר אור לציון, חנייה בשפע
                • שיעורים קרובים
                  בימי שלישי וחמישי בבית כנסת תפארת אחים רחוב שדרות מנחם רפאל 1 בשעה 21:00 קבלת קהל החל משעה 20:00 בתיאום מראש בווטסאפ: 0504106657 באותו יום.
                מדרשת אור לנוער
                • קבוצות הווטסאפ
                  להצטרפות לקבוצות הווטסאפ שלחו הודעה למספר: 0504106657 עם השם שלכם ובקשו להצטרף
                • מעוניינים להפיץ?
                  כל מי שמעוניין לעזור בהפצה של סרטונים או בעריכה של סרטונים שיצור איתנו קשר ונשלב אותו במפעל זיכוי הרבים.
                • שיחה עם הרב
                  קבלת קהל בימי שלישי וחמישי בין השעות 20:00 ל-21:00
                • שיעורי הרב
                  ימי שלישי - ליקוטי מוהר"ן + המורי ימי חמישי - תניא + בן איש חי

                מדור פרסומי

                זמני היום

                סקר