התחברות
    שכחתי סיסמא
      בקשת אישור מחדש
        הרשמה
        זכר נקבה
          שליחת שאלה לחבר
            הוספת שיעור
              הודעות מהרב
              צור קשר !

                קשר זוגי - נכשלתי עם חבר וכמעט עם גבר פרוד

                מספר סידורי: 42086
                שאלה:
                יש לי חבר כמעט שנה אני בת 17 וחצי ואני בחורה שומרת מסורת ומאוד מאמינה חבר שלי בחור דתי חובש כיפה.ואנחנו לא שומרים נגיעה וכל פעם נופלים מחדש הקשר בנינו לא מוצלח,כמו בעבר ואנחנו לא יודעים איך להפסיק עם העבירות. לפני כמה ימים הכרתי גבר פרוד ודברתי איתו על עבירות אסורות,והוא נסה לפתות אותי למזלי הצלחתי לעמוד בנסיון. ספרתי לחבר שלי והקשר בנינו החמיר. מקווה שתוכל לעזור לי.כי אני באמת אוהבת אותו והוא אותי אמרתי לו שיעזוב אותי כי אני לא מספיק נאמנה אבל הוא לא מוכן כי הוא מאמין בי.


                תשובה:
                אחותי היקרה, אני לא אוהב להיות קשוח אבל אני עומד לומר לך כמה דברים שאולי לא תאהבי לשמוע, את עושה עבירות חמורות, את משחקת באש ! את מכשילה גברים ! דעי לך שהשכינה בורחת ממך ! אם תמשיכי להכשיל כך את בני ישראל ח"ו גם בעלך לעתיד עשוי להיכשל עם בנות אחרות בראייה אסורה או בנגיעות אסורות, אל תגרמי לעתיד שלך להיות בוגדני מידה כנגד מידה כלפייך. אם את באמת מחפשת לשמוע את האמת אני אומר אותה בצורה ברורה וחד משמעית תיפרדי מהחבר שאת אוהבת כי אני בטוח שאת ה' את יותר אוהבת, אל תתייעצי עם גברים בטח ובטח לא עם גברים פרודים שמחפשים אטרקציות כמוך תשמרי על הכבוד שלך כי אם תעשי שטויות בנערות שלך זה לא מעיד שיש לך כבוד וכל מי שאינו חס על כבודו גם בשמים לא חסים על כבודו והוא מזומן לפורענות ח"ו. אני יודע שאת לא ממש מבינה מה את עושה ולכן אני כאן כדי לומר לך שאת עושה טעויות ועל טעויות משלמים ! אני מבין שאת נורא אוהבת אותו אבל את בעצמך אמרת שאתם לא מתאימים וכל הזמן רבים, נו... כזה בעל את רוצה לחיים? או שמא את שומרת אותו רק כצעצוע מזדמן? תסתכלי על עצמך במראה ותביני שאת לא רואה שם דמות עם יראת שמים, מה ההבדל בינך לבין גויה? גויות מתנהגות כמו פרוצות ולא שומרות נגיעה ונופלות חופשי חופשי עם הנערים אבל את יהודיה כשירה, את מזרע שרה אמנו, איך את מתנהגת כך? תראי מה קרה לדינה שרק יצאה החוצה לראות מה קורה? את, לא רק שאת יוצאת החוצה, את יוצאת, מוצאת לך חבר נחמד, מביאה אותו הבייתה, נכשלת איתו ועושה שטויות, ברוך ה' שיש לך עוד מצפון בגלל זה אני כותב לך את ההודעה הזאת אבל אני מקווה שתקראי אותה והיא תיכנס לך ללב מהיום לא נוגעים בך, את לא עגבניה בשוק שכולם ממששים? יש לך כבוד ואת בת מלך ! אם את רוצה להיות חלק מצבא ה' מבנותיו של המלך, בבת של המלך לא נוגעים מתי שרוצים. אבל אם את רוצה להיות סתם נערה ברחוב, תמשיכי בדיוק איך שאת להסתתר ולהיכשל ! צפי בקטע הבא: "משימה בלתי אפשרית" , "אל תהיה תינוק" , "הרב לוגסי - בת מלך" ותדאגי שהחבר שלך יראה את הקטע הבא מהר ככל האפשר: "אסור לנגוע בבת מלך"

                חדשות אורלנוער
                • שובבים
                  ביום שלישי הקרוב יד אדר תתקיים סעודת פורים באולמי ויגו הקהל מוזמן
                • שיעורי הרבנית
                  שיעורי הרבנית מיטל מתקיימים בימי ראשון בבית הכנסת תפארת אחים. בימי שני בבית ספר אור לציון בשעה 20:30 לבנות בלבד בימי שני מתקיימים השיעורים בבית ספר אור לציון, חנייה בשפע
                • שיעורים קרובים
                  בימי שלישי וחמישי בבית כנסת תפארת אחים רחוב שדרות מנחם רפאל 1 בשעה 21:00 קבלת קהל החל משעה 20:00 בתיאום מראש בווטסאפ: 0504106657 באותו יום.
                מדרשת אור לנוער
                • קבוצות הווטסאפ
                  להצטרפות לקבוצות הווטסאפ שלחו הודעה למספר: 0504106657 עם השם שלכם ובקשו להצטרף
                • מעוניינים להפיץ?
                  כל מי שמעוניין לעזור בהפצה של סרטונים או בעריכה של סרטונים שיצור איתנו קשר ונשלב אותו במפעל זיכוי הרבים.
                • שיחה עם הרב
                  קבלת קהל בימי שלישי וחמישי בין השעות 20:00 ל-21:00
                • שיעורי הרב
                  ימי שלישי - ליקוטי מוהר"ן + המורי ימי חמישי - תניא + בן איש חי

                מדור פרסומי

                זמני היום

                סקר