התחברות
    שכחתי סיסמא
      בקשת אישור מחדש
        הרשמה
        זכר נקבה
          שליחת שאלה לחבר
            הוספת שיעור
              הודעות מהרב
              צור קשר !

                מה הייעוד שלי בחיים? אני בת 24 מליאה בריקנות וחיפוש רוחניות

                מספר סידורי: 55162
                שאלה:
                שלום כבוד הרב! אממ... אני בת 24 יוצאת מבלה עושה חיים ובכל זאת מרגישה ריקנות ועצבות תמידית .. אני כל הזמן מוצאת את עצמי בחיפוש אחרי ריגושים חדשים! או בחיפוש אחרי מה אני? מי אני? ומה הייעוד שלי כאן? הייתי שמחה לקבל דעה "אחרת"!! ובבקשה תשתדל להדהים אותי ולא כמו שכל הרבנים אומרים במילה אחת פשוטה "תחזרי בתשובה" אני דורשת תשובה עם הרבה יותר עומק! תודה מקרב לב


                תשובה:
                אחותי היקרה, כדי להבין את החיים בעולם תנסי להמשיל אותם לחיים בין גבר לאשה, כשם שגבר מחוייב לאשתו, אנחנו (עם ישראל\יהודים) מחוייבים לשמור נאמנות למלכנו (בורא עולם, הקב"ה) ככל שנבגוד בנאמנות נתרחק ממלכו של עולם, בעולם הגשמי, אם משהו לא מסתדר אנשים פשוט חושבים שאפשר להחליף בן זוג במקום לעבוד על המידות שלהם ולתקן את המעוות, לא כך הם הדברים בעולם הדתי (האמיתי) הרבנים מעודדים את בני הזוג לעבוד על הזוגיות ולא לוותר עליה, כפי שעושים בעולם החופשי.

                אחותי היקרה, כדי שתשובתי תחדור אל ליבך, אשתמש במשלים מחיי היומיום ואני מאד מקווה שהדברים שיוצאים מן הלב ייכנסו אל הלב. קראתי את תגובתך ונראה שאת באמת מעוניינת לקבל תשובות והכוונה ולכן אענה לך באריכות. 

                שאלת אותי, מי אני? מה אני?
                את נערה מקסימה ונבונה, שלא ממש אוהבת שאומרים לה מה לעשות, נערה שכל הזמן נמצאת בחוסר שקט (או בתנועה, את צריכה להירגע מעט) נערה דיי ביקורתית שכל הזמן מוצאת מגרעות באנשים שסובבים אותה, יש לך יכולת נתינה נפלאה אבל משהו עוצר אותך ואת לא מצליחה להרגיש שלווה, המצפון שלך לא עוזב אותך ואת מרגישה שאת לא מביאה לידי ביטוי את הפוטנציאל הטמון בך. את נצר לשושלת מפוארת של אמהות קדושות ונשים שמסרו עצמן על קידוש שם שמים, את ראויה להקים בית נאמן בישראל ויש באפשרותך לזכות בבחור אמיתי שלא יחפש כל הזמן ריגושים אחרים גם אחרי החתונה, אבל כדי לזכות בגבר נאמן , עליך להיות אשת חיל נאמנה למסורת אבותיך, לצניעות, לשבת, לכבוד הדדי והכי חשוב לא-לוהיך, במקום להתרועע במקומות מלאים בזימה ובחוסר צניעות, בריקודים מעורבים ונגיעות אסורות, בחיפוש הרפתקאות תוך התעלמות מוחלטת מחוקי הבורא יתברך. טיפים נוספים לזוגיות בקטעים הבאים:
                א. "משימה בלתי אפשרית2 - אל תבגדי כדי שלא יבגדו בך" - לראות עד הסוף בבקשה
                ב. "מה שאת זה מה שתקבלי - בן זוג במראה - קטע חשוב ומרתק" - לראות עד הסוף.

                מה הייעוד שלי?
                היעוד של כולנו בעולם הזה הוא לתקן את התיקון שלנו בעולם, כדי שמשמים יכוונו אותנו לתקן את התיקון שלנו בצורה הטובה והבטוחה ביותר, עלינו ליישם את דברי רבותינו ולהישמע להוראות התורה, כל זמן שלא ניישם את ההלכה (שבת, צניעות, יראה) לעולם תחושת ריקנות והרגשות מצפוניות יציפו אותנו בשלבים מוקדמים או מאוחרים בחיים.
                אדם שלא זכה למלא את ייעודו עשוי לחזור לעולם הזה כדי לתקן את מה שלא תיקן. כל יהודי חייב לשמור על שלושה דברים בסיסיים, שראשי התיבות שלהם זה "שבת".
                ש-שבת , ב-ברית מילה  , ת- תפילין > לגבר
                ש-שבת , ב-בגדים צנועים , ת- תפילה > לאשה
                כדי להבין את הנושא לעומק באמת צפי בקטע הבא: "קדושת האדם"  
                משל יפה:
                מספרים על בחור צעיר בשם עידן שהיה אוהב לבלות ולעשות חיים, יום אחד הוא החליט שלא בא לו ללמוד יותר, כשהרב שלו ניגש אליו ושאל אותו מדוע אינך מעוניין ללמוד, הוא טען: "אני לא מתרגש, אז אני מחפש דברים שירגשו אותי, אני לא מעוניין לבזבז זמן בלימוד, אני פה כדי ליהנות, חיים פעם אחת, אז למה לא ליהנות" , הרב חייך ואמר לו: דע לך תלמידי היקר, סוף מעשה במחשבה תחילה, אין חכם כבעל הניסיון, התקופה הכי חשובה בחייך היא תקופת הילדות, תקופת הנערות, אם לא תשקיע בצעירותך סופך לשקוע בצרות בימי בחורותיך עד אשר יגיעו ימים אשר תאמר אין לי חפץ בהם" התלמיד לא שמע לעצת הרב, הוא עזב את ביה"ס והחל לעבוד, הוא השתכר בשכר מינימום ונהנה מהכסף הזמני שהרוויח ונפנף בו לעבר חביריו לספסל הלימודים שיושבים ולומדים ולא נהנים מצ'קים מזומנים כשלו. כעבור 10 שנים הוא הבין את גודל טעותו, חברו הטוב לספסל הלימודים הרוויח בשנה אחת את כל הכסף שהוא הרוויח במשך 10 שנים ועידן (החבר השובב) החליט לחזור להשלים בגרויות בגיל 28 ואת כל הכסף שהוא הרוויח בשנה שנתיים שהוא עזב את בית הספר הוא שילם למורים פרטיים והשלמת הבגרויות.

                מסקנה: ילד שלא לומד צריך להשלים בגרויות, ילד שיש לו חור בשן והוא לא מטפל בה בסוף צריך לעקור את השן (או לשלם מחיר מופקע על שן חדשה) כך אדם שלא מתקן את התיקון שלו בעולם הזה ובוחר לבלות ולעשות שטויות סופו שיחזור לעולם לתקן את כל מה שקלקל. לא תמיד יש לאדם זכות לחזור בגלגול של בן אדם, לפעמים הוא חוזר בגלגול של בעל חיים ואז יש לו צער נורא. מי שזכה לחזור לעולם הזה בגלגול של אדם עם שכל וחכמה, עליו לנצל את הזכות שנפלה בחלקו ולתקן את התיקון שלו בעולם תוך שימוש בשכלו בצורה נכונה, אם לא יעשה זאת, מי מבטיח לו שבפעם הבאה הוא יחזור בגלגול של אדם? (אני לא רוצה לפרט כי אין מטרתי להפחיד) אבל חשוב שהדברים יהיו ברורים ותדעו שכל מי שלא משתמש בשכל שלו לחיות כבן אדם, הרי שהוא מגלה דעתו שחייו אינם שונים מחיי בהמה שכל היום רק מספקת את תאוותיה ורצונותיה הבהמיים.

                אנחנו בני אדם, גם אם ממש בא לנו ליהנות ולעשות שטויות המוח צריך לנווט את הלב, אל תשכחו אנחנו עומדים על 2 רגליים, לא לחינם המוח ממקום במקום הגבוה ביותר בגוף האדם - הוא המפקד העליון. בשונה מרוב בעלי החיים ההולכים על 4 שמוחם, לבם והכבד שלם ממוקמים באותו גובה ואין מי שמוביל אותם, כדאי לחשוב על זה.

                מוח , לב , כבד - ראשי תיבות "מלך" כך חי אדם שמי שמוביל אותו זה השכח שלו.
                כבד , לב , מוח - ראשי תיבות "כלום" כך חי אדם שמי שמוביל אותו זה התאווה שלו.

                תגיות:
                ייעוד ריקנות רוחניות מה הייעוד שלי ריגושים עושה חיים בת 24 מבלה מה הייעוד שלי כאן מי אני מה אני
                חדשות אורלנוער
                • שובבים
                  ביום שלישי הקרוב יד אדר תתקיים סעודת פורים באולמי ויגו הקהל מוזמן
                • שיעורי הרבנית
                  שיעורי הרבנית מיטל מתקיימים בימי ראשון בבית הכנסת תפארת אחים. בימי שני בבית ספר אור לציון בשעה 20:30 לבנות בלבד בימי שני מתקיימים השיעורים בבית ספר אור לציון, חנייה בשפע
                • שיעורים קרובים
                  בימי שלישי וחמישי בבית כנסת תפארת אחים רחוב שדרות מנחם רפאל 1 בשעה 21:00 קבלת קהל החל משעה 20:00 בתיאום מראש בווטסאפ: 0504106657 באותו יום.
                מדרשת אור לנוער
                • קבוצות הווטסאפ
                  להצטרפות לקבוצות הווטסאפ שלחו הודעה למספר: 0504106657 עם השם שלכם ובקשו להצטרף
                • מעוניינים להפיץ?
                  כל מי שמעוניין לעזור בהפצה של סרטונים או בעריכה של סרטונים שיצור איתנו קשר ונשלב אותו במפעל זיכוי הרבים.
                • שיחה עם הרב
                  קבלת קהל בימי שלישי וחמישי בין השעות 20:00 ל-21:00
                • שיעורי הרב
                  ימי שלישי - ליקוטי מוהר"ן + המורי ימי חמישי - תניא + בן איש חי

                מדור פרסומי

                זמני היום

                סקר