התחברות
    שכחתי סיסמא
      בקשת אישור מחדש
        הרשמה
        זכר נקבה
          שליחת שאלה לחבר
            הוספת שיעור
              הודעות מהרב
              צור קשר !

                מגעים אסורים תחת השפעת אלכוהול - לא לילדים

                מספר סידורי: 66629
                שאלה:
                אני נמצאת כרגע במצב שאין לי ברירה אני חייבת לחזור בתשובה. היה לי איזה מגע עם גבר שרק הכרתי, הכל נעשה תחת השפעה של אלכוהול היינו עם בגדים אבל היו נגיעות אסורות, בכיתי באותו רגע כי ידעתי שאני עושה משהו שאסור לי לעשות, הבחור נלחץ והלך. מבחינתי זה היה סוג של ניצול מיני זה לא פעם ראשונה שנגעו בי והיו נגיעות יותר גרועות. ברוך ה' אף פעם לא אפשרתי למישהו להיכשל איתי עד הסוף,,, בכל מקרה כשהקשר נגמר הבחור התקשר אחרי כמה ימים והתנצל בפני הוא אמר שזה לא מתאים שנמשיך כי כל ההתלהבות ממני ירדה לו. יום אחריי המקרה הנורא הרגשתי כמו הדבר הכי זול בעולם פשוט עברו עליי ימים נוראים לא יכולתי להסתכל על עצמי נגעלתי מעצמי לא אהבתי את עצמי זה היה פשוט לקום כל בוקר בבכי וצמרמורות ולשאול את עצמי איך הגעתי למצב כזה??? לא הייתי מסוגלת לאכול, להתפלל, לראות גברים ! אבדתי את האמונה בעצמי... היום אני יודעת שאין מצב שאני נותנת לעוד גבר לנגוע בי, כי הבנתי כמה זה חשוב לשמור נגיעה ועד כמה שהעולם שאני חייה בו הוא עולם של שקר ועד כמה גברים מחפשים רק נגיעות אסורות ואין להם שום כוונה רצינית... אני בחורה ששומרת שבת עושה מצוות ומתפללת בקביעות (תפילה אחת ביום) הדבר היחיד שחסר לי זה רק צניעות, אבל הרב רביד זה נורא לי קשה הייתה תקופה שהייתי צנועה והתרחקתי מהחברות והייתה לי בדידות נוראית והבדידות הזו היא זו שהחזירה אותי אחורה לפעמים אני מרגישה שהדת מרחיקה אותי מהמשפחה שלי יש לי שתי אחיות שחזרו בתשובה והן התרחקו מהמשפחה מהחברים ואפילו מהדודים וקשה לי עם זה נורא אני בן אדם שסוחף אנשים, אנשים אוהבים אותי ואני יודעת שאם אני יעשה את צעד הזה יהיו עוד חברות שאני אוכל להחזיר בתשובה אבל אין לי מספיק אומץ לקחת את דברים שלי וללכת למדרשה מצד שני אני לא יכולה להמשיך בחיי השקר אני משתגעתתתתתתתת , הייתי מדרשה ביום כיפור אבל לא עשה כל חשק ללכת לשמה לא יודעת לממה תעזורר לי


                תשובה:
                אחותי היקרה, קראתי בעיון רב את המכתב הקשה שכתבת , צר לי מאוד לשמוע שהיית צריכה להיפגע כדי להתעורר , אבל אם תחשבי על זה רגע , "הכתובת הייתה על הקיר"
                במודע או שלא במודע, פשוט קראת לצרות שיבואו,,,

                כדי לעזור לך לצאת מזה, אני חייב להבהיר לך כמה טעויות עשית בבת אחת !!!
                א. היית במגע עם גבר שרק הכרת (למה נתת לגבר שאת בקושי מכירה לגעת בך?)
                ב. היית תחת השפעה של אלכוהול (מה חשבת שיקרה אם תשתי אלכוהול?)
                ג. היו נגיעות אסורות עם בגדים (מה את מצפה מגבר שתוי?)
                ד. זו לא הייתה הפעם הראשונה שנגעו בי (חבל שלא למדת מניסיון העבר שהיה לך)
                ה. ידעתי שאני עושה משהו שאסור לעשות (אם ידעת למה המשכת?)
                ו. מבחינתי זה היה סוג של ניצול מיני (אם ידעת למה שתית בחברתו אלכוהול?)
                ז. זו לא פעם ראשונה,, היו נגיעות חמורות יותר (ת'כלס הבאת את זה על עצמך)
                ח. הבחור התקשר ואמר שלא מתאים לו שנמשיך (בטח שלא מתאים לו כי בכית ! )

                בקיצור, אחותי היקרה, ברור לך מעבר לכל ספק שהכנת את השטח לעבירה, הכתובת פשוט הייתה על הקיר, וגם אם תעשי תשובה ותתחרטי בלב שלם, זה לא ממש יעזור, כל זמן שלא תתרחקי מהחטא בחינת: "סור מרע ועשה טוב" , כדי להינצל מניצול , תנסי לנצל את הזמן שלך בצורה נכונה ותיכנסי למסגרת טובה, בדיוק באותה מידה שאדם שנכנס לשדה מוקשים ומוקש מתפוצץ בקרבתו ופוגעים בו רסיסים והוא אומר, זהו ! אני יותר לא מכניס את עצמי לסכנה והוא ממשיך לשוטט בשדה מוקשים. אחותי היקרה, כרגע כל זמן שאת חיה עם חברות מקולקלות וחברים מקולקלים את בשדה מוקשים כל רגע יכול להתפוצץ לידך מוקש , אל תחכי לרגע שבו המוקש הבא יתפוצץ עליך ! שלך יהיה חבר שינצל אותך , שיפגע בך וכיוצב' , תצאי משדה המוקשים ותחפשי מסגרת טובה , מסגרת בלי מוקשים , מסגרת שתעזור לך לשמור על עצמך - מדרשה טובה.

                אמרת שהדבר שהכי קשה לך כרגע היא הצניעות, תיכנסי לאתר ותצפי בשיעורים בנושא צניעות ואני מאוד מקווה שתצליחי להתגבר על היצר הרע , כי ברור לכולנו מעבר לכל ספק שאנחנו נמצאים בעולם של פיתויים, עולם של שקר ומי כמוך יודע שכל מה שנערים שרחוקים מתורה ומצוות מחפשים זה סיפוק רגעי של היצרים שלהם לצפייה בשיעורים מחזקים בנושא צניעות לחצי כאן ובחרי בשיעור הרצוי: "שיעורים בנושא צניעות" , ברגע שתהיי במסגרת שמורה , שבה כל הבנות מתלבשות בצניעות יהיה לך הרבה יותר קל להתמודד , הרבה פחות ניסיונות , אבל אם תמשיכי להסתובב עם חברות מקולקולת אין לי ספק שתתייאשי מהר מאוד והניסיון הבא יבוא בקרוב , מדרשה היא פתרון מעולה !

                העובדה שהלכת למדרשה ביום כיפור והיה לך קשה , לא מעידה על אופייה של המדרשה , בכלל לא היית במדרשייה , היית בבית הכנסת , כל היום מתפללים , אסור לאכול , לא מרגישים טוב , מה ציפית? לקבל חשק לבוא שוב? נסי ללכת למדרשייה בשבתות , כשכולם אוכלים ושרים , שיש אווירה נפלאה , אירוח , חברות טובות , שיחות נפלאות , כולם לבושים בבגדי חג ותראי שתהיה לך חוויה הרבה יותר נעימה.

                בנוגע לאחיות שלך שחזרו בתשובה, צר לי לשמוע שהן התרחקו מהמשפחה, לדעתי חשוב מאוד להיות בקשר עם המשפחה, אבל אם המשפחה לא מוכנה לכבד זה לא כל כך פשוט לאכול בבית ולהיות חשופים לכל כך הרבה מכשולים , בכל מקרה הרב תמיד אומר לא להתרחק מהבית ולא לירוק לבור שממנו שתינו , לכן צריך להתחזק בצורה נכונה וטובה ולקבל הכוונה נכונה , לכבד את ההורים וללמוד איך לפסוע בשביל התורה בלי לפגוע בהורים מצד אחד ובלי לעבור על ההלכה מצד שני , לכן חייבים הכוונה, חייבים רב , את חייבת רבנית , בלי רב קשה מאוד להתחזק , במדרשייה לבנות יש רבנית , יש הכוונה , יש את מי לשאול , צפי בקטע הבא: "איך אפשר בלי הכוונה?"

                אמרת שאת נערה כריזמטית סוחפת נערה שאוהבים אותה , רק בגלל זה הייתי מציע שתיזהרי לא לזרום יותר מדי עם גברים , לא להיות מצויה במקומות שאין רוח ההלכה נוחה מהם , לא להיות בקשר עם ידידים , מה הטעם להיות בקשר עם גברים כרגע? זה לא תורם לך ולא מחזק אותך , להיפך , זה מקרר אותך מבחינה רוחנית , אם את באמת מחפשת אמת ואת נערה רצינית , זה מה שלדעתי את צריכה לעשות.

                א. לא לשתות אלכוהול!
                ב. לא לעשן ! (לא ראוי לבת מלך ולא ראוי בכלל)
                ג. לא לצאת לפאבים ומקומות מפוקפקים
                ד. לא להיות בקשר עם גברים (זה לא מוביל לשום מקום כרגע)
                ה. להיכנס למסגרת לשיעורי תורה - בקביעות בלי לפספס
                ו. אם תהיה לך זכות יהי רצון שתזכי לעלות למדרשייה

                אם קשה לך צפייה בסרטונים הבאים תעזור מאוד.
                א. "קשה לי להתחזק לבד , אני מרגישה שכולם מתרחקים"
                ב. למה קשה לי? תשובה לכל השאלות !
                ג. טיפים לשמירת נגיעה.
                ד. קצר וקורע - הכל מתחיל בנו ! אנחנו מתירים לעצמו לעשות שטויות
                ה. הסוד הגדול - מי שבאמת רוצה לדעת את האמת שייצפה בשיחה
                ו. אונס - סרטון לילדים מגיל 18 ומעלה.



                תגיות:
                מגע אסור אלכוהול נגיעות אין לי ברירה הדת מרחיקה אותי בדידות ניצול מיני ניצול להיכשל הכי זול בעולם הכי זול נגעלתי צמרמורות איבדתי את האמונה לנגוע בי שומרת שבת צניעות עולם של שקר
                חדשות אורלנוער
                • שובבים
                  ביום שלישי הקרוב יד אדר תתקיים סעודת פורים באולמי ויגו הקהל מוזמן
                • שיעורי הרבנית
                  שיעורי הרבנית מיטל מתקיימים בימי ראשון בבית הכנסת תפארת אחים. בימי שני בבית ספר אור לציון בשעה 20:30 לבנות בלבד בימי שני מתקיימים השיעורים בבית ספר אור לציון, חנייה בשפע
                • שיעורים קרובים
                  בימי שלישי וחמישי בבית כנסת תפארת אחים רחוב שדרות מנחם רפאל 1 בשעה 21:00 קבלת קהל החל משעה 20:00 בתיאום מראש בווטסאפ: 0504106657 באותו יום.
                מדרשת אור לנוער
                • קבוצות הווטסאפ
                  להצטרפות לקבוצות הווטסאפ שלחו הודעה למספר: 0504106657 עם השם שלכם ובקשו להצטרף
                • מעוניינים להפיץ?
                  כל מי שמעוניין לעזור בהפצה של סרטונים או בעריכה של סרטונים שיצור איתנו קשר ונשלב אותו במפעל זיכוי הרבים.
                • שיחה עם הרב
                  קבלת קהל בימי שלישי וחמישי בין השעות 20:00 ל-21:00
                • שיעורי הרב
                  ימי שלישי - ליקוטי מוהר"ן + המורי ימי חמישי - תניא + בן איש חי

                מדור פרסומי

                זמני היום

                סקר