התחברות
    שכחתי סיסמא
      בקשת אישור מחדש
        הרשמה
        זכר נקבה
          שליחת שאלה לחבר
            הוספת שיעור
              הודעות מהרב
              צור קשר !

                אחותי פירסמה תמונות לא צנועות ב - facebook

                מספר סידורי: 66796
                שאלה:
                שלום כבוד הרב, קודם כל תודה רבה על כל החיזוקים שאתה מביא לכולם!! פירסמתי את האתר והוא רץ במלא מקומות וקבוצות, לצערי אחותי פירסמה תמונות לא צנועות בפייסבוק ואני ידעתי את הסיסמה כי היא אמרה לי אותה.. וכבר חודש וחצי חזרתי בתשובה.. ומחקתי לה את התמונות הלא צנועות האם מותר? (בלי אישורה) זה גזל או מצווה? תודה רבה..


                תשובה:
                אחי היקר, אני שמח מאוד לשמוע שהאתר מחזק אותך , אני שמח לשמוע שאתה מפיץ אור לנוער , יש לך זכות גדולה , אם בזכותך בני נוער יקראו תהילים באתר ו\או יצפו בשיעורים שבאתר , אין לי ספק שתהיה לך זכות , היום בלחיצת כפתור אפשר לזכות את הרבים , כל הכבוד.

                בנוגע לפייסבוק של אחותך , דע לך שאחים לא ממש אוהבים שהאחים הגדולים שלהם מתערבים להם בחיים , גם אם זה מתוך דאגה ואכפתיות , לפעמים מעשה קיצוני מכעיס הוא דבר שמביא לתוצאה הפוכה, ויצא שכרך בהפסדך, כדי לעזור לאחותך באמת אל תחפש פתרונות מהירים וחד פעמיים, הרי ברור לך שאם מחקת לה את התמונות, מחר היא פשוט תעלה תמונות נוספות, אם לא תהיה לה אפשרות לגלוש באינטרנט בבית היא פשוט תלך לחברות שלה ותגלוש שם ואז לא תהיה לך שליטה על מה שהיא עושה.

                לכן אח יקר, אם אתה באמת רוצה לעזור לאחותך, כל מה שאתה צריך לעשות זה לנסות לגרור אותה לעשות את רצון ה' מתוך אהבה , בחיוך , ספר לה סיפור מצחיק ששמעת באתר , ספר לה על שאלות ותשובות שקראת באתר ותן לה לגלוש באורלנוער אין לי ספק שהיא תיהנה ותצחק , חפש הרצאה מצחיקה טובה כמו למשל הקטע הבא: "שמעון אני מתארסת" והיא לבד תמשיך לטייל באתר ולחפש דברים מעניינים, תן לה לקרוא שאלות ותשובות באתר בנושא הפייסבוק לכניסה לשו"ת לחץ כאן: "פייסבוק"

                כשהיא תרגיש חלק מקבוצה גדולה , זה יתן לה כח בטחון וחשק להמשיך להתחזק, אבל כשרוב החברות שלה מקולקלות , גם אם תמחק לה 10 פעמים ביום את הפייס'    זה לא יעזור, תנסה לעזור לה למצוא חברות איכותיות, חברות טובות, את זה לא תצליח לעשות בלי לקשר אותה למסגרת טובה של שיעורים, לחיפוש שיעורים באיזור מגורייך תוכל למצוא כאן: "חפש שיעור קרוב לבית".

                לסיכום: לא לעשות מעשים שעלולים להרחיק אותה , לפעול בחכמה ולעשות מעשים שיקרבו אותה מתוך חיוך ושמחה. (אלא אם כן היא ממש צעירה ואין לה מודעות למה שהיא עושה, אז חשוב מאוד שתשמור עליה ותדבר איתה על הסכנות שיש בדבר)
                הרצאות חשובות בנושא הפייסבוק לצפייה: "קצר וקורע - פייסבוק" -"נוספים..."

                תגיות:
                facebook אחותי תמונות לא צנועות סיסמה חזרתי בתשובה מחקתי לה גזל מצווה ?
                חדשות אורלנוער
                • שובבים
                  ביום שלישי הקרוב יד אדר תתקיים סעודת פורים באולמי ויגו הקהל מוזמן
                • שיעורי הרבנית
                  שיעורי הרבנית מיטל מתקיימים בימי ראשון בבית הכנסת תפארת אחים. בימי שני בבית ספר אור לציון בשעה 20:30 לבנות בלבד בימי שני מתקיימים השיעורים בבית ספר אור לציון, חנייה בשפע
                • שיעורים קרובים
                  בימי שלישי וחמישי בבית כנסת תפארת אחים רחוב שדרות מנחם רפאל 1 בשעה 21:00 קבלת קהל החל משעה 20:00 בתיאום מראש בווטסאפ: 0504106657 באותו יום.
                מדרשת אור לנוער
                • קבוצות הווטסאפ
                  להצטרפות לקבוצות הווטסאפ שלחו הודעה למספר: 0504106657 עם השם שלכם ובקשו להצטרף
                • מעוניינים להפיץ?
                  כל מי שמעוניין לעזור בהפצה של סרטונים או בעריכה של סרטונים שיצור איתנו קשר ונשלב אותו במפעל זיכוי הרבים.
                • שיחה עם הרב
                  קבלת קהל בימי שלישי וחמישי בין השעות 20:00 ל-21:00
                • שיעורי הרב
                  ימי שלישי - ליקוטי מוהר"ן + המורי ימי חמישי - תניא + בן איש חי

                מדור פרסומי

                זמני היום

                סקר