התחברות
    שכחתי סיסמא
      בקשת אישור מחדש
        הרשמה
        זכר נקבה
          שליחת שאלה לחבר
            הוספת שיעור
              הודעות מהרב
              צור קשר !

                אני מאוהבת בחברה שלי ורוצה להקים איתה בית ! ! !

                מספר סידורי: 67377
                שאלה:
                היי. אני וחברתי הטובה ביותר הגענו למצב שאנחנו מאוהבות אחת בשנייה,ולא רק זה-אלא ממש רוצות להקים בית ומשפחה וילדים יחד. בית יהודי,כשר וטוב. אבל אני צריכה בשביל זה להיות בן..ואני לא יודעת מה אפשר לעשות? אני יודעת שהכל מאלוקים הטוב... אני פשוט משתפת פה רק כדי לראות מה הדעה שלך. תודה והמשך חיים טובים:)


                תשובה:

                אחותי היקרה, לצערי בעם ישראל יש הרבה אנשים שבוחרים להתעלם מהתורה ומהחוקים שהכתיב לנו בורא עולם תהא הסיבה אשר תהא , או שהם תינוקות שנשבו שמעולם לא חשפו אותם לאמת יהודית לצערנו או שפשוט נוח להם לחיות איך שבא להם כי אין להם את היכולת לקבל מאחרים , הכוס שלהם מלאה ועד שהם לא ירוקנו את הכוס שלהם משטויות והבלים יהיה קשה להעביר להם מסר , בד"כ מדובר באנשים חכמים שלא זכו להיחשף לחכמה אמיתית לצערנו אז הם ניזונים מחכמות פסולות ומספרים חיצוניים , אנשים כאלה צריכים לעבוד על מידת הענווה, רק כך יזכו להינצל מן הגאווה הם יזכו להבין את פשט דברי התורה , רק אז הם יבינו מדוע ה' יתברך הביא מבול לעולם , רק אז הם יבינו שאם בעלי חיים יודעים לחיות על פי הטבע שהטביע בהם בורא עולם , על אחת כמה וכמה אנחנו בני האדם צריכים להתבטל לרצון הבורא יתברך
                בד"כ מדובר באנשים שגם לא מאמינים בא-לוהים כי אז זה יחייב אותם לחיות בצורה מתורבת ע"פ חוקים ולא ממש בא להם אז הם מעדיפים להיות שבויים של היצר הרע שלהם ולעשות מה שהיצר שלהם מכתיב להם במקום לעשות מה שהתורה מכתיבה !

                לדעתי חברה שלך מקסימה אבל בורא עולם כבר דאג לברוא בעולם את בן הזוג שלה , גם את מקסימה ובן הזוג שלך מחכה אי שם בשבילך , בורא עולם ברא בעולם בנים ובנות כדי שבנים יתחתנו עם בנות, כל חריגה מהנורמה הרי היא בגדר סטייה מדרך הטבע , בדיוק כמו ששני בעלי חיים ממין זכר יהיו בצער גדול אם לא תאפשרי להם להיחשף לבת זוג ממין נקבה וזה יהיה בחינת צער בעלי חיים ואם תחליטי על דעת עצמך לכלוא שני זכרים ביחד ולגרום להם להתאהב שלא בדרך הטבע את עוברת על איסור "צער בעלי חיים מהתורה" , כך הם הדברים בעניין שלך ושל חברה שלך.

                אני ממש לא מנסה להאשים אותך , המתירנות של הדור האחרון ממש מקשה עלינו לשמור על יציבות רגשית ונפשית , כל כך הרבה ניסיונות , כל כך הרבה פיתויים , לכן טוב שאת מתייעצת ושואלת , אם את סומכת עלי שאתן לך תשובה הגונה וראוייה , דעי לך שהדבר הזה אסור מכל וכל , מחשבות כאלה ממש מכעיסות את ה' ובעבר כבר ראינו שה' יתברך הביא מבול על העולם , כי השחית כל בשר את דרכו על הארץ , במקום שאנשים ילכו בדרך כל הארץ - בצורה טבעית וראויה , אנשים סטו מן הדרך וזו אחת הסיבות לעובדה שה' יתברך הביא מבול על העולם , לא לחינם אמרו חז"ל בבראשית רבה פרשה כו' בשם רב שמלאי: "כל מקום שאתה מוצא זנות , אנדרלמוסיא באה לעולם והורגת טובים ורעים" , כדי להינצל ממבול התאווה והיצרים שבו אנחנו נמצאים כדי להינצל מאסון גדול של אובדן התא המשפחתי , לדעתי כדאי שתעבדי על המידות שלך ופשוט תכניסי לעצמך טוב טוב לראש שאת לא כזאת , אם קשה לך , הייתי מציע לך ללכת למטפל יהודי (דתי) ולא למטפל שיעודד את חיי המתירנות. היום יש מטפלים שאין מי שיטפל בהם , גם הם זקוקים לטיפול , גם הם נמשכים לבני מינם והם עוד מנסים לטפל באחרים רחמנא ליצלן. בקיצור זה באמת לא קל להתמודד ולפעמים זה ממש קשה במיוחד אם כבר היו מגעים אסורים , אבל לא תמיד עושים מה שקל , עושים מה שנכון ! בהצלחה.

                צפייה בקטעים הבאים תעזור לך מאוד:
                א) גיליתי שאני נמשכת לבנות
                ב) הומופוביה - למה אי אפשר פשוט להתאהב?
                ג) אני הומו גאה וכך א-לוהים ברא אותי אז תספיקו לבלבל לי את המוח
                ד) אני נמשכת לחברה הכי טובה שלי - איך אפשר להינצל ממחלת האהבה?
                ה) לא ראיתי שום מקום בהלכה שאוסר לבנות להיות אחת עם השניה - אפשר מקור?



                תגיות:
                מאוהבת בחברה שלי להקים בית הומו לסבית נשים המסוללות משיכה מינית מיניות לסביותנמשכת לנשיםנשים מושכות אותיאישה עם אישה סטייה סוטה אני נמשכת לאישהמשיכה לאישהאישה עם אישה
                חדשות אורלנוער
                • שובבים
                  ביום שלישי הקרוב יד אדר תתקיים סעודת פורים באולמי ויגו הקהל מוזמן
                • שיעורי הרבנית
                  שיעורי הרבנית מיטל מתקיימים בימי ראשון בבית הכנסת תפארת אחים. בימי שני בבית ספר אור לציון בשעה 20:30 לבנות בלבד בימי שני מתקיימים השיעורים בבית ספר אור לציון, חנייה בשפע
                • שיעורים קרובים
                  בימי שלישי וחמישי בבית כנסת תפארת אחים רחוב שדרות מנחם רפאל 1 בשעה 21:00 קבלת קהל החל משעה 20:00 בתיאום מראש בווטסאפ: 0504106657 באותו יום.
                מדרשת אור לנוער
                • קבוצות הווטסאפ
                  להצטרפות לקבוצות הווטסאפ שלחו הודעה למספר: 0504106657 עם השם שלכם ובקשו להצטרף
                • מעוניינים להפיץ?
                  כל מי שמעוניין לעזור בהפצה של סרטונים או בעריכה של סרטונים שיצור איתנו קשר ונשלב אותו במפעל זיכוי הרבים.
                • שיחה עם הרב
                  קבלת קהל בימי שלישי וחמישי בין השעות 20:00 ל-21:00
                • שיעורי הרב
                  ימי שלישי - ליקוטי מוהר"ן + המורי ימי חמישי - תניא + בן איש חי

                מדור פרסומי

                זמני היום

                סקר