התחברות
    שכחתי סיסמא
      בקשת אישור מחדש
        הרשמה
        זכר נקבה
          שליחת שאלה לחבר
            הוספת שיעור
              הודעות מהרב
              צור קשר !

                ישיבת יודעי בינה והרב יניב עשורי - איך להחזיר את האש?

                מספר סידורי: 67551
                שאלה:
                הרב רביד אשריך שאתה מזכה את הרבים באהבת חינם רק בעזרת אנשים כמוך יבנה בית המקדש במהרה בימינו. הרב אני חוזר בתשובה בן 17 התחלתי להתחזק ממש לפני שנה בסיוע של תלמידי ישיבת יודעי בינה ושל הרב הגאון יניב עשורים שליטא. הייתי אמור להכנס לישיבה אבל היצר עשה לי תרגיל. בלאגן עם ההורים ואז עם חברים הכל התהפך ולא נכנסתי בסוף. עכשיו אני מנסה להחזיר את האש שהייתה לי בהתחלה ואני לא מצליח. איך עושים את זה ? תודה


                תשובה:
                אחי היקר, מדבריך ניכרת הכנות שלך ורואים שאתה בחור אמיתי , האמת לא כל אחד זוכה להתחזק , לא כל אחד זוכה לחזור בתשובה , צריך הרבה זכות אבות ומסירות נפש , לכולנו יש זכות אבות , אבל לא כל אחד מצליח למסור נפש ולהתמודד עם הפיתויים שהמציאות מזמנת לו.

                כדי להיכנס לישיבה צריך זכות גדולה , אני מכיר הרבה נערים שלפני 7 שנים התלבטו חודשים רבים אם להיכנס או לא , בסופו של דבר אלה שזכו לעלות לישיבה היום כבר הקימו בתים נאמנים בישראל , מי שלא זכה להיכנס לישיבה היום עדיין שרוי בתאוות שלו וברדיפת הממון והנשים, חלק הלכו ללמוד באוניברסיטה והורידו לגמריי את הכיפה אבל יש גם חלק שלא עלו לישיבות והצליחו להקים בית יהודי והיום הם קובעים עיתים לתורה , אבל רוב הנערים שלא חברו למסגרת טובה , ירדו לגמרי מהדת לצערנו !

                ככל שהזמן עובר צריך המון מסירות נפש , כי הניסיונות גדולים יותר , הפיתויים חזקים יותר , התאווה מתגברת , היצר בוער כתנור , החברה סוחפת והידידים והידידות מושכים אותנו חזק לצד השני , מי שלא זכה לחברים טובים ולסביבה טובה , הסיכויים שלו ממש אפסיים , מי שבאמת רוצה לחזור בתשובה צריך להתפלל על זה ולדבר עם ה' הרבה, בלי שיחות עם ה' , בלי מסגרת של שיעורים (לפחות פעם בשבוע) קשה מאוד לשרוד.

                לדעתי הרב יניב עשורי הוא רב גדול מאוד וירא שמים , אני בעצמי נעזר בו מאוד ודורש בעצתו , ישיבת יודעי בינה בחדרה היא ישיבה מכובדת ואני בעצמי שולח לשם תלמידים שהיו מגיעים לשיעורים שלי בעיר רחובות , הרב יודע להפוך נערים פשוטים ונפלאים לאברכים מבורכים ומזכי הרבים , זכיתי לראות בעצמי איך נערים שהיה להם ממש קשה ללמוד , הפכו להיות אברכים נפלאים ולהקים בתים נאמנים בישראל , אם יש לך עדיין קשר לישיבה תבקש מהרב יניב שיברך אותך , אני יכול לומר לך שיש כח גדול לברכות ולעצות של הרב יניב , הרב יניב הוא רב מלומד וירא שמים וכדאי מאוד לשמוע בעצתו.

                בנוגע לשאלתך איך להחזיר את האש , צפה בקטע הבא ותבין: "אש האהבה"

                תגיות:
                ישיבת יודעי בינה הרב יניב עשורי אש האהבה
                חדשות אורלנוער
                • שובבים
                  ביום שלישי הקרוב יד אדר תתקיים סעודת פורים באולמי ויגו הקהל מוזמן
                • שיעורי הרבנית
                  שיעורי הרבנית מיטל מתקיימים בימי ראשון בבית הכנסת תפארת אחים. בימי שני בבית ספר אור לציון בשעה 20:30 לבנות בלבד בימי שני מתקיימים השיעורים בבית ספר אור לציון, חנייה בשפע
                • שיעורים קרובים
                  בימי שלישי וחמישי בבית כנסת תפארת אחים רחוב שדרות מנחם רפאל 1 בשעה 21:00 קבלת קהל החל משעה 20:00 בתיאום מראש בווטסאפ: 0504106657 באותו יום.
                מדרשת אור לנוער
                • קבוצות הווטסאפ
                  להצטרפות לקבוצות הווטסאפ שלחו הודעה למספר: 0504106657 עם השם שלכם ובקשו להצטרף
                • מעוניינים להפיץ?
                  כל מי שמעוניין לעזור בהפצה של סרטונים או בעריכה של סרטונים שיצור איתנו קשר ונשלב אותו במפעל זיכוי הרבים.
                • שיחה עם הרב
                  קבלת קהל בימי שלישי וחמישי בין השעות 20:00 ל-21:00
                • שיעורי הרב
                  ימי שלישי - ליקוטי מוהר"ן + המורי ימי חמישי - תניא + בן איש חי

                מדור פרסומי

                זמני היום

                סקר