התחברות
    שכחתי סיסמא
      בקשת אישור מחדש
        הרשמה
        זכר נקבה
          שליחת שאלה לחבר
            הוספת שיעור
              הודעות מהרב
              צור קשר !

                תפסתי את בעלי ! אנחנו דתיים ואיבדתי אמון בו לחלוטין.

                מספר סידורי: 74847
                שאלה:
                שלום וברכה. דבר ראשון- יישר כוח גדול על האפלקציה. מחזקת מאוד. אנחנו זוג דתי לכל דבר, נשואים למעלה מארבע שנים ובשנה האחרונה קרה שמצאתי בנייד של בעלי תמונות לא צנועות בלשון המעטה. הזדעזעתי וכששאלתי אותו על כך הוא הודה שאכן היו לו נפילות וצפה בסרטים לא ראויים. לאחר תקופה הוא אמר לי שיש משהו שהוא רוצה לספר לי וסיפר שכבר תקופה שהוא מעשן ללא ידיעתי. חשוב לי לציין ששני הדברים היחידים עליהם לא התפשרתי כשחיפשתי בן זוג היו עישון וחבישת פאה נוכרית. בעלי יודע שהדבר בנפשי ובכל זאת עישן תקופה ארוכה ללא ידיעתי. הדבר השפיע עלי מאוד ומשהו באמון שלי בו שהיה טוטאלי ומוחלט- נפגע באופן קשה. לפני חודשיים ראיתי במקרה שהוא נרשם לכמה אתרי הכרויות וכד׳. הייתי המומה ובהחלטה של רגע החלטתי להרשם לאחד האתרים בהם היה רשום וליצור איתו קשר דרך שם כדי להבין מה הוא בדיוק מחפש שם. התכתבתי איתו במשך יומיים בהם הוא לא ידע שאני זו שמתכתבת איתו. הייתי קוראת את הדברים שהוא כתב ופשוט בוכה. אני יכולה לומר שהוא חזר ואמר שיש לו אישה טובה ואינו נרשם לאתר במטרה להכיר מישהי, אך במקביל דבר על דברים ממש לא צנועים ובקש ממני להפגש איתו, הבטיח שגם יהיה מגע ונתן להבין שממש מסקרן אותו להכיר אותי... ושוב, כל זה בלי לדעת שהוא מתכתב עם אשתו. לאחר יומיים הפסקתי את ההתכתבות ללא הודעה מוקדמת ולאחר שבועיים סיפרתי לו שזו הייתי אני. אני יודעת שזו גניבת דעת, שקר ושלא מעמידים אדם בנסיון שהוא לא יכול לעמוד בו. לפני עיוור לא תתן מכשול וכד׳. אבל עדיין זה לא מפחית את חומרת המעשה, הוא הרי נעשה וכמו שזו הייתי אני זו יכלה להיות מישהי אחרת וזה גם יכל להתפתח לדברים חמורים. מאז משהו בנינו נסדק, אני כל הזמן בחששות, חשדות ומאוד קשה לי להאמין לו. האהבה והאמון שהיו לי בו היו כל כך טוטאליים, מאז שהכרתי אותו הוא היה בשבילי לעיניים והלכתי אחריו בכל דבר בעיניים עצומות. סמכתי עליו בלא שמץ של פקפוק ותמיד אמרתי שהוא האדם הכי ישר ואמיתי שהכרתי אי פעם. פתאום הכל התהפך, פתאום הוא חוזר הביתה ואני לא יודעת אם הוא עישן היום, עם מי הוא היה או לא היה ומה הוא ראה או עשה. יש לנו ילד וחבל לי להרוס את החיים שלו ולפרק את הבית. היום אני חיה במעין השלמה מתוך תסכול ונותנת לחיים להוביל אותי. מרגישה שניטלה ממני החיות ו״זורמת״ כמו דג מת. אני אובדת עצות במובן מסויים והרבה מתחרטת שהתחתנתי. אשמח לקרוא את דעתך בעניין. תודה ושבת שלום.


                תשובה:
                שלום וברכה , צר לי מאוד לשמוע שבעלך בחר לחיות חיי מתירנות ולפגוע בכבודך , אני מבין לחלוטין מדוע איבדת את האמון בבעלך , אבל אני חושב שכדאי ששניכם תגשו לייעוץ כדי לא לפרק את הבית.

                בנוגע לעישון בסתר...
                יתכן מאוד שבעלך טיפוס לחוץ או שהוא מחפש לברוח ממשהו , כי עישון זה סוג של בריחה אני לא חושב שכדאי לך להיכנס לעצבות גדולה , להיפך , יכול בהחלט להיות שמפאת זה שהוא מכבד אותך ואינו חפץ לפגוע בך , הוא עושה זאת בסתר , לא מתוך בגידה אלא מתוך אכפתיות התחשבות וכבוד.

                בנוגע לבגידה ולחוסר הנאמנות...
                בראש ובראשונה אין לאף אחד ספק שהמעשה שהוא עשה הוא מעשה שלא ייעשה ובעת שקראתי את הדברים שכתבת פשוט התביישתי שכך מתנהג אדם דתי שיש לו אשה כל כך חכמה , שבקיאה בהלכה והוא בעצמו מעיד עליה שהיא אשה מקסימה , מצד שני אני חושב שהשגרה והשעמום הם אלה שגרמו לו להתבטל ולחפש גירויים חיצוניים.

                אז מה עושים עכשיו?
                א) דואגים שהבעל ילמד בכולל או בישיבה
                ב) מנתקים את האינטרנט מהבית כדי לא להרוס את הבית
                ג) אם הוא לא מוכן בשום פנים ואופן , עוברים בינתיים לאינטרנט כשר
                ד) מדברים על זה ולא מטאטאים את זה מתחת לשטיח , חשוב לדבר על זה.
                ה) בכל מקרה אני הייתי מציע לכם ללכת לטיפול ולא להתבייש להיחשף (במקום אחר)

                האינטרנט היא המחלה הגדולה ביותר בתולדות ההיסטוריה של מדינת ישראל בכלל ואין חטא חמור יותר מאז חטא העגל שגרם להרג , חרבן והרס של אלפי יהודים ,לכן זוג שיזכה לסלק את הטלוויזיה מהבית יבורך , זוג שיזכה לזרוק את המחשב מהבית או לפחות לעבור לאינטרנט כשר יזכה לחיים טובים ומאושרים.

                יש מקום לדון לכף זכות למרות הכל?
                דעי לך שאת אשה טובה ומה שבעלך עושה בד"כ לא נובע מזה שהוא חפץ לפגוע בך חלילה , הוא פשוט גבר ולגבר הרבה יותר קשה לשלוט בתאוות שלו , הרבה גברים פנו אלי וכתבו לי שהם מאוד אוהבים את הנשים שלהם אבל הם לא מסוגלים לשלוט ביצרים שלהם , לכן מצוי שהם יעשנו מאחרי הגב או ישקרו בסתר , אבל לא מתוך רצון למעול באמון אלא מתוך קשיים בשליטה על היצרים , לגבר הרבה יותר קשה לשלוט ביצרים שלו ולכן חייבה אותו התורה וחייבו אותו חכמים בהרבה יותר מצוות , לכן , כל זמן שבעלך שומר תורה ומצוות הרבה יותר קל לו להיות נאמן כלפיך כשם שהוא נאמן כלפי בורא עולם , אולם ברגע שמשחררים את הרצועה ומתירים לגבר לגלוש באינטרנט לא כשר , ברגע שהגבר לא מחובר למסגרת טובה ולרב ירא שמים , הוא עשוי לפרוק עול.

                לסיכום: אני מאמין שלך ולבעלך יש רב שאתם מתייעצים איתו.
                א) אם יש לכם רב , הייתי מציע שתפני לרב ובצורה שלא תפגע בבעלך תתייעצי עם הרב
                ב) אם אין לכם רב , אולי באמת הגיע הזמן לעשות רב , כי בלי רב איך אפשר ?

                שאלות ותשובות דומות בנושא:
                1) נישואין זו מלחמה יומיומית , איך אפשר לחיות כך?
                2) אני מפחדת להתחתן , כל הגברים בוגדים בנשים שלהן.
                3) תפסתי את בעלי על חם וזרקתי אותו מהבית.
                4) העפתי את בעלי מהבית ! ! ! ! מה דעתך בנושא ? ? ? ?








                .




                תגיות:
                בעלי אמון בעלי בגד בוגד בי יש לנו ילד משבר אמון חוסר אמון בבעללא מאמינה לבעליבעלי שקרןבעלי מתדרדר
                חדשות אורלנוער
                • שובבים
                  ביום שלישי הקרוב יד אדר תתקיים סעודת פורים באולמי ויגו הקהל מוזמן
                • שיעורי הרבנית
                  שיעורי הרבנית מיטל מתקיימים בימי ראשון בבית הכנסת תפארת אחים. בימי שני בבית ספר אור לציון בשעה 20:30 לבנות בלבד בימי שני מתקיימים השיעורים בבית ספר אור לציון, חנייה בשפע
                • שיעורים קרובים
                  בימי שלישי וחמישי בבית כנסת תפארת אחים רחוב שדרות מנחם רפאל 1 בשעה 21:00 קבלת קהל החל משעה 20:00 בתיאום מראש בווטסאפ: 0504106657 באותו יום.
                מדרשת אור לנוער
                • קבוצות הווטסאפ
                  להצטרפות לקבוצות הווטסאפ שלחו הודעה למספר: 0504106657 עם השם שלכם ובקשו להצטרף
                • מעוניינים להפיץ?
                  כל מי שמעוניין לעזור בהפצה של סרטונים או בעריכה של סרטונים שיצור איתנו קשר ונשלב אותו במפעל זיכוי הרבים.
                • שיחה עם הרב
                  קבלת קהל בימי שלישי וחמישי בין השעות 20:00 ל-21:00
                • שיעורי הרב
                  ימי שלישי - ליקוטי מוהר"ן + המורי ימי חמישי - תניא + בן איש חי

                מדור פרסומי

                זמני היום

                סקר