התחברות
    שכחתי סיסמא
      בקשת אישור מחדש
        הרשמה
        זכר נקבה
          שליחת שאלה לחבר
            הוספת שיעור
              הודעות מהרב
              צור קשר !

                התקשרתי למיסטיקנית והיא אמרה שלעולם לא אתחתן עם חבר שלי , אני בהלם !!!

                מספר סידורי: 87904
                שאלה:
                שלום הרב רביד! לפני מספר ימים עשיתי דבר אסור- התקשרתי למסטיקנית דרך העיתון ושאלתי אותה על העתיד שלי. אחת השאלות היא מתי אני אתחתן והיא ענתה לי את הגיל ואז מיד אמרה לי מבלי שאמרתי לה שיש לי חבר, שאני לא אתחתן עם חבר שלי. האם יכול להיות שזאת נבואת שקר? יכול להיות שזאת קללה? אני רוצה לציין שאני עם חבר שלי כבר שנתיים והוא בן 27 ואני בת 19 ודווקא הרגשתי שזה קשר חיובי כי הוא בן אדם טוב, נאמן ודואג והמשפחה שלו גם מקבלת אותי בזרועות פתוחות וכנ"ל לגבי המשפחה שלי כלפיו. האם זה בטוח שאנחנו לא נתחתן או שאכן זאת נבואת שקר ואסור להאמין בזה כלל? חבר שלי מאד חשוב לי ואני יודעת שהכל לטובה אבל הוא פחות מאמין ממני ואני יודעת שאם חלילה ניפרד הוא יקח את זה נורא קשה כי אנחנו מאד קשורים. המסטיקנית אמרה שיש בינינו המון אהבה אבל יהיו המון ריבים. האם ניתן לשנות את זה? אולי אני צריכה לשנות את השם הפרטי שלי או להוסיף שם? , אני מקווה שסיפקתי לכם את המידע הנדרש כדי לענות על השאלה. תודה מראש,


                תשובה:
                אחותי היקרה, צר לי לאכזב אותך אבל אני נוטה להאמין שמה שאמרה לך המיסטיקנית יתקיים במלואו. שכן גילו לנו חז"ל שמי שמתייעץ עם מנחשים מיסטיקנים ואיצטגנינים כאלה ואחרים , תולה את בטחונו בהם במקום לתלות את בטחונו בה' ועונשו בזה שדבריהם הרעים יתקיימו בו.

                אסור ללכת למיסטיקנים , לקוראים בקלפים , בקפה , בטארוט ובכל השטויות האלה.
                גם אם יש בהם אמת , ברגע שהם מבשרים רע , אי אפשר לשנותו ! כי מי שתלה בהם בטחונו סופו שאין מזלו משתנה חלילה. אך אם היה תולה בטחונו בה' מזלו כן משתנה.

                והבטיחו חכמים שכאשר אדם הולך לקוראים בקפה ולכל המדיומים האלה והרשעים האלה , כשמבשרים לאדם רעה , הרי שהרעה מתקיימת בו ח"ו , לכן ראוי להתרחק מהם ממש ולא לשמוע בעצתם , היות וזה איסור חמור. אדם צריך לתלות את בטחונו אך ורק בה' ואם הלך אליהם שידע שכל מה שיצא מפיהם עשוי להזיק לו חלילה.

                באופן כללי כשנגזרת על האדם גזירה רעה , בכח המצוות ושמירת השבת , בכוחו לבטל מעליו ומעל כל בני משפחתו כל גזירות קשות ורעות , אך אם הולך ושומע בעצת המכשפים והמיסטיקנים סופו שדבריהם הרעים יתקיימו בו ח"ו אלא אם כן עשה תשובה גמורה ושלימה.

                במקרה שלך.
                א) לדעתי יש ביניכם פער גילאים גדול מדי וזה ממש לא מומלץ.
                ב) שנתיים זה הרבה זמן ואין לי ספק שעברתם המון עבירות שיתנו אותותם אח"כ.
                ג) ברגע שפנית למיסטיקנית גזרת על עצמך צער וזה ישפיע עליך (גם בתת מודע)

                לסיכום: אם את באמת אוהבת את הבחור ואת חושבת שאתם מתאימים , תתחתנו אך ורק אם שניכם תעשו תשובה שלימה וגמורה. אם החתן לא יחזור בתשובה שלימה , תתרחקי ממנו כי אין לי צל של ספק שתפסידי את השלום בית שלך. זיכרי ! מי שלא נאמן לבורא עולם , מי שבוגד במלך מלכי המלכים , מי את שהוא לא יבגוד בך בעתיד? תזכרי את המילים האלה ותראי שאני צודק ! אני מוכן לחתום לך שהוא לא יהיה נאמן.

                תקבלי על עצמך כמה דברים.
                א) לשמור נגיעה אסור לך לגעת בו ! אתם לא נשמרים וזה איסור חמור
                ב) להפסיק ללכת למיסטיקנים זה איסור חמור !
                ג) תבטיחי לה' יתברך שלפני החתונה גם את וגם הבחור תעברו הדרכה מפורטת
                ותשמרו טהרת משפחה כדת וכדין , אם הוא לא מוכן , חבל על הזמן שלך ,תוותרי
                כבר מעכשיו ותפסיקי לבזבז לעצמך את הזמן , מה שווה אדם שלא מכבד את מסורת אבותיו ולא שומר טהרה? אם עכשיו הוא לא שומר נגיעה יהיה לו קשה מאוד לשמור טהרת משפחה ובלי טהרת משפחה אין סיכוי שהילדים שלכם יהיו יראי שמים , יותר מזה סביר להניח שירבו ביניכם הריבים והמחלוקות ואת תשבי לבכות בבית יום וליל לא חבל? אין דבר נפלא יותר מלהקים בית עם בן תורה , אם לא תעצרי את הקשר הזה בזמן , תצטערי על כך המון , אלא אם כן החתן מוכן למסור נפש ולעשות תשובה אמיתית מעומק הלב , כי אני מאמין שכל אחד יכול להתאים , זה לא תלוי בשום דבר , רק באמונה ויראת שמים , זה הכל ! אם יש אמונה ובטחון יש הכל ! בהצלחה.

                תמים תהיה עם ה' א-לוהיך !
                "נאמר בתורה תמים תהיה עם ה אלוקיך - אסור לדרוש בעתידות, כי חקר העתיד עלול להפריע באמונה. חלק מהאמונה היא לצפות כל הזמן להשגחה פרטית. ברגע שאני יודע מראש מה יקרה, או רוצה לדעת מה יקרה, זו כפירה בחלק מעיקרי האמונה. יש גם איסור תורה שנקרא לא תנחשו, כלומר אסור לנחש ולהיצמד לדברים שכביכול חוזים את העתיד, בקיצור , תעשי תשובה דחוף... בהצלחה.



                תגיות:
                מיסטיקנית טארוט קלפים מזל
                חדשות אורלנוער
                • שובבים
                  ביום שלישי הקרוב יד אדר תתקיים סעודת פורים באולמי ויגו הקהל מוזמן
                • שיעורי הרבנית
                  שיעורי הרבנית מיטל מתקיימים בימי ראשון בבית הכנסת תפארת אחים. בימי שני בבית ספר אור לציון בשעה 20:30 לבנות בלבד בימי שני מתקיימים השיעורים בבית ספר אור לציון, חנייה בשפע
                • שיעורים קרובים
                  בימי שלישי וחמישי בבית כנסת תפארת אחים רחוב שדרות מנחם רפאל 1 בשעה 21:00 קבלת קהל החל משעה 20:00 בתיאום מראש בווטסאפ: 0504106657 באותו יום.
                מדרשת אור לנוער
                • קבוצות הווטסאפ
                  להצטרפות לקבוצות הווטסאפ שלחו הודעה למספר: 0504106657 עם השם שלכם ובקשו להצטרף
                • מעוניינים להפיץ?
                  כל מי שמעוניין לעזור בהפצה של סרטונים או בעריכה של סרטונים שיצור איתנו קשר ונשלב אותו במפעל זיכוי הרבים.
                • שיחה עם הרב
                  קבלת קהל בימי שלישי וחמישי בין השעות 20:00 ל-21:00
                • שיעורי הרב
                  ימי שלישי - ליקוטי מוהר"ן + המורי ימי חמישי - תניא + בן איש חי

                מדור פרסומי

                זמני היום

                סקר