התחברות
    שכחתי סיסמא
      בקשת אישור מחדש
        הרשמה
        זכר נקבה
          שליחת שאלה לחבר
            הוספת שיעור
              הודעות מהרב
              צור קשר !

                סיפור אישי - מתלבטת אם לספר לכם או לא

                מספר סידורי: 90074
                שאלה:
                אני לא יודעת אם זה טוב שאני מספרת ונפתחת אני לא יודעת אם אני עושה את זה כדי לפרוק או כדי שאחרים יוכלו להיעזר בזה בכוח זאת הסיפור שלי הוא כזה... מגיל קטן סבלתי ממשקל עודף הייתי ואני עדיין ילדה מאוד שמנה גדלתי בבית.חילוני ולמדתי בבית ספר חילוני סבלתי מהרבה הצקות ופגיעות ניסיתי להיתאבד כמה פעמים פגעתי בעצמי והכול בגלל מילים שאחרים אומרים לאט לאט כול פעם שפגעו בי התחלתי לדבר עם בורא עולם למה זה מגיע לי מה עשיתי למה דווקא אני היה לי קשה להתחבר לה' אבל מצד שני רק איתו דיברתי והוא היה החבר הכי טוב הרבה ניסים קרו לי. פגעתי בעצמי כל כך קשה וכל פעם עדיין נשארתי בחיים אז התחלתי לשאול למה ה' עדיין לא התייאש ממני ואז הבנתי שהכול לטובה בגלל שהייתי ואני עדיין שמנה זה גרם לי להתבגר יותר מהר ולהבין יותר דברים על החיים וגם הבנתי שהכול לטובה הרי גדלתי בסביבה חילונית וזה שאני שמנה זה מנע מימני להתלבש בפריצות כי התביישתי ללבוש בגדים קצרים והיום כל כך קשה להיות צנועה ולי זה בא בכזה קלות כי ה' עשה את זה בישבילי באמת אני ילדה מאוד שמנה ואני בריאה וזה כבר נס כי ילדה אחרת במשקל שלי בטוח הייתה חולה אז זה רק מלמד אותי שה' לא עושה שום דבר לרעתנו אני שמנה רק בשביל שאני יהיה צנועה וככה אבא שבשמים שומר עליי בהשגחה פרטית שלכאורה הרסה לי את החיים היום אני מבינה שהוא פשוט מציל אותי ולא רק בלבוש גם אם זה ללכת לים או לבריכה לצאת או סתם לדבר עם בנים אני מתביישת לעשות את זה כי אני שמנה ואני לא צריכה כי זה לא צנוע , אני כל כך שמחה שככה קל לי להיות צנועה ולשמור טל עצמי אז באמת כל דבר שנראה לכם שהוא הכי לרעתכם הוא ממש לא ה' לא יהיה משהו לרעתנו הכול לטובה!!! אני מאוד מקווה שתיתחזקו מזה וגם שתבינו שהמילים שלכם מאוד מאוד פוגעות ואני מבקשת ואפילו מתחננת אל תעליבו אף אחד יש כאלה שעדיין לא שלמים עם עצמם ועדיין פוגעים בעצמם והכול רק בגלל המילים שלכם אז בבקשה אל תיתנו להם תחושה שהם לא שווים כלום תמנעו את זה!


                תשובה:
                אחותי היקרה, לא יכולתי שלא להתרגש מהדברים שכתבת , הראייה שלך כל כך נפלאה וכל כך חכמה , שזה לא יאומן ! את נערה מקסימה וחכמה ואין לי ספק שהסיבה שהעלית כאן , שהיא בעצם הסיבה שה' נתן לך להבין בשכלך , היא סיבה כל כך נפלאה שמעידה על אהבת ה' עצומה...

                מצד שני עליך לעשות השתדלות לרדת במשקל , כדי שבע"ה תזכי להקים בקרוב בית נאמן בישראל , את לא צריכה להיות רזה מדי או אפילו בינונית , פשוט תרדי מעט במשקל ואני בטוח שה' יזמן לך בן זוג שיאהב אותך בדיוק איך שאת , מבחינה בריאותית עודף משקל זה דבר מסוכן , לכן אנחנו כל הזמן אומרים בברכת המזון: "מה שהותרנו" - כלומר: מה שאכלנו יתר על המידה. "יהיה לברכה" - כי בד"כ זה אמור להזיק לגוף ולכן חשוב שגם אם הגזמנו , שלא נינזק ותהיה לנו ברכה.

                לסיכום: אני עדיין מוקסם מכשרון החשיבה שלך ומיכולת האבחנה הנפלאה שלך , יהי רצון שתזכי להקים בית קדוש ונאמן בישראל ובזכות שמירת הצניעות שלך , במיוחד עכשיו כשאת מבינה ומקבלת גזירת שמים באהבה , תזכי שיהיו לך ילדים צדיקים ובעל ירא שמים ששמר על עצמו , אבל הכי חשוב זה שתשמרי על הבריאות שלך. בהצלחה.

                שאלות ותשובות דומות בנושא:
                א) אני נשואה + 2 וסובלת ממש מעודף משקל - בעלי מסתכל על נשים אחרות.
                ב) איך אפשר להתגבר על תאוות האכילה?








                .




                תגיות:
                סיפור אישי עודף משקל שמנה להתאבד הכל לטובה
                חדשות אורלנוער
                • שובבים
                  ביום שלישי הקרוב יד אדר תתקיים סעודת פורים באולמי ויגו הקהל מוזמן
                • שיעורי הרבנית
                  שיעורי הרבנית מיטל מתקיימים בימי ראשון בבית הכנסת תפארת אחים. בימי שני בבית ספר אור לציון בשעה 20:30 לבנות בלבד בימי שני מתקיימים השיעורים בבית ספר אור לציון, חנייה בשפע
                • שיעורים קרובים
                  בימי שלישי וחמישי בבית כנסת תפארת אחים רחוב שדרות מנחם רפאל 1 בשעה 21:00 קבלת קהל החל משעה 20:00 בתיאום מראש בווטסאפ: 0504106657 באותו יום.
                מדרשת אור לנוער
                • קבוצות הווטסאפ
                  להצטרפות לקבוצות הווטסאפ שלחו הודעה למספר: 0504106657 עם השם שלכם ובקשו להצטרף
                • מעוניינים להפיץ?
                  כל מי שמעוניין לעזור בהפצה של סרטונים או בעריכה של סרטונים שיצור איתנו קשר ונשלב אותו במפעל זיכוי הרבים.
                • שיחה עם הרב
                  קבלת קהל בימי שלישי וחמישי בין השעות 20:00 ל-21:00
                • שיעורי הרב
                  ימי שלישי - ליקוטי מוהר"ן + המורי ימי חמישי - תניא + בן איש חי

                מדור פרסומי

                זמני היום

                סקר