התחברות
    שכחתי סיסמא
      בקשת אישור מחדש
        הרשמה
        זכר נקבה
          שליחת שאלה לחבר
            הוספת שיעור
              הודעות מהרב
              צור קשר !

                אני מאוהב בגויה ואני לא מסוגל לעזוב אותה

                מספר סידורי: 96060
                שאלה:
                אני מתבייש לשאול מישהו שמכיר אותי או איזה רב. אני בן 20, מתחזק לאט לאט אבל לאחרונה הכרתי איזה מישהי, דיברנו במשך כמה חודשים ואז התברר לי שהיא גויה וכבר מאוחר מדי כי התאהבתי בה ואנחנו מדברים כל היום איך אני שוכח ממנה?!?!!?!??! אני במצב שאני כל היום חושב עליה ומדבר איתה מלא פעמים ביום


                תשובה:

                אח יקר , אף פעם לא מאוחר מדיי , אמשול לך משל כדי שתבין למה כדאי לך להתרחק ממנה מהר ככל האפשר ולא להמשיך לבזבז את הזמן שלך לשווא ! יכול להיות שהיא אשה מקסימה , יכול להיות שהיא באמת מיוחדת , אבל ליהודי אסור להתחתן עם גויה !

                משל יפה שיסביר לך הכל בצורה ברורה ופשוטה.
                אם כל יום היית מפקיד כסף בבנק והפקידה שהייתה מפקידה לך את הכסף הייתה ממש נחמדה וחייכנית והיית נקשר אליה ומרוב שהיית מאוהב בה היית מגיע לבנק כל יום להפקיד כסף לחשבון ולחייך לפקידה , עד שיום אחד אתה מגלה שהפקידה לא מפקידה את הכסף לחשבון הבנק שלך אלא לחשבון אחר ! האם היית ממשיך לתת לה כסף רק בגלל שנקשרת אליה? האם היית ממשיך לאבד את ממונך לשווא? האם היית מוכן לעבוד קשה ולא לקבל שום תמורה רק בגלל פקידה חייכנית יפה? או שהיית מתרחק ממנה והולך למנהל הבנק כדי שיעזור לך לתקן את המצב ולהחזיר את כל הכסף הגנוב? 

                שקר החן והבל היופי , אשה יראת ה' היא תתהלל.
                זה בדיוק מה שקורה ליהודי שמתאהב בגויה , הוא מאבד את הזכויות שלו , הילדים שלו לא יהודים , לעולם לא יהיה מי שיאמר עליו קדיש , כל יום שהוא חי איתה זה חטא גמור, כל רגע הוא פשוט מפסיד זכויות וצובר עבירות , זה כמו לעשות מצוות ולהפקיד אותם לחשבון אחר ! לחשבון של הסיטרא אחרא ! (אין לי שום דבר נגד גויים , הם מקסימים ונפלאים , אבל לא מתחתנים איתם ! זו ההלכה , אלא אם כן הם עברו גיור כדת וכדין)
                אבל שום חיוך ומבט של גויה לא שווה שנאבד את הקשר שלנו עם בורא עולם , יהודים הם עם מיוחד ומובדל , אסור לנו להתבולל ולהיטמע בגויים , בדיוק כמו שבן מלך , ראוי לשאת נסיכה בת מלך ולא כפרית פשוטה.

                ואם כבר נכשלת ונפלת ואיבדת את זכויותיך , עליך לפנות ברחמים למנהל העולם (מנהל הבנק) ולהתחנן לזכות לתיקון , לתקן את כל אותם ניצוצות שנשבו בקליפות, אף מצווה לא הולכת לאיבוד , אף תפילה לא שבה ריקם , לכל דבר יש זמן ועת תחת השמים , השאלה אם אתה מספיק חכם כדי להבין שעשית טעות איומה והאם אתה מספיק חזק כדי לגבור על הרגש עם השכל ! אני כאן כדי לעזור לך להבין שמה שעשית זה בזבוז זמן אבל כדי לצאת מזה , אתה צריך לעזור לעצמך: "אם אין אני לי מי לי"

                לסיכום: אם אין אני לי מי לי , אם תהיי מספיק רציני ותפסיק לצאת עם גויות ותתחיל להתחבר לקדושה ולקבוע עיתים לתורה , אין לי ספק שתעלה מעלה מעלה , אתה בחור חכם ומקסים , היצר פשוט השתלט עליך. אם תעצור בזמן ותעשה תשובה תרוויח ! המפתח להצלחה שלך תלוי בכח הרצון שלך , זכור ! אין דבר העומד בפני הרצון , מה חשוב לך יותר? העקרונות שלך או התאוות שלך... נקודה למחשבה אח יקר. בהצלחה.








                .







                תגיות:
                גויה מאוהב קליפה ניצוצות בנק פקידה הפקדה כסף חשבון אחר מנהל הבנק תיקון מאוחר מדי חייכנית
                חדשות אורלנוער
                • שובבים
                  ביום שלישי הקרוב יד אדר תתקיים סעודת פורים באולמי ויגו הקהל מוזמן
                • שיעורי הרבנית
                  שיעורי הרבנית מיטל מתקיימים בימי ראשון בבית הכנסת תפארת אחים. בימי שני בבית ספר אור לציון בשעה 20:30 לבנות בלבד בימי שני מתקיימים השיעורים בבית ספר אור לציון, חנייה בשפע
                • שיעורים קרובים
                  בימי שלישי וחמישי בבית כנסת תפארת אחים רחוב שדרות מנחם רפאל 1 בשעה 21:00 קבלת קהל החל משעה 20:00 בתיאום מראש בווטסאפ: 0504106657 באותו יום.
                מדרשת אור לנוער
                • קבוצות הווטסאפ
                  להצטרפות לקבוצות הווטסאפ שלחו הודעה למספר: 0504106657 עם השם שלכם ובקשו להצטרף
                • מעוניינים להפיץ?
                  כל מי שמעוניין לעזור בהפצה של סרטונים או בעריכה של סרטונים שיצור איתנו קשר ונשלב אותו במפעל זיכוי הרבים.
                • שיחה עם הרב
                  קבלת קהל בימי שלישי וחמישי בין השעות 20:00 ל-21:00
                • שיעורי הרב
                  ימי שלישי - ליקוטי מוהר"ן + המורי ימי חמישי - תניא + בן איש חי

                מדור פרסומי

                זמני היום

                סקר