התחברות
    שכחתי סיסמא
      בקשת אישור מחדש
        הרשמה
        זכר נקבה
          שליחת שאלה לחבר
            הוספת שיעור
              הודעות מהרב
              צור קשר !

                פרידה קשה ומכאיבה הוא פגע בי ועזב אותי

                מספר סידורי: 99906
                שאלה:
                שלום כבוד הרב, אני כותבת לך מתוך כאב ועצב רב. אני בת 22לפני בערך חצי שנה אני וחבר שלי נפרדנו אחרי הרבה שנים של קשר זוגי שהתחיל מילדות והיו בו הרבה בעיות, היינו רבים הרבה ונפרדים הרבה אבל בסוף תמיד חוזרים. תמיד איכשהו אני הייתי נפגעת ממנו, היינו נפרדים ואחרי זה הוא היה מבקש לחזור ומבטיח שישתנה ושהוא אוהב אותי, אני תמיד חזרתי אליו כי פחדתי להיות לבד ופחדתי לאבד אותו וגם כי הוא היה האהבה הראשונה שלי ואני שלו ואני עד היום מאוד קשורה אליו. אני חייבת לציין שאני גם די לבד אין לי הרבה חברות בחיים ולכן הייתי חוזרת אליו. זמן ממש קצר אחרי שנפרדנו, אחרי שפגע בי שוב והחלטתי לעזוב סופית, הוא התחיל קשר עם מישהי אחרת שבדיעבד גיליתי שהכיר אותה עוד כשהיינו ביחד. ממש נשברתי כשגיליתי את זה והם עד היום ביחד. ממש הרגשתי כאילו הוא השתמש בי כל הזמן הזה. יצא לנו לדבר כמה פעמים בטלפון ואפילו להיפגש [בידיעתה] אבל זה לא עזר להרגשה שלי, אני ממש שבורה ולא מצליחה לצאת ממעגל העצב הזה כשאני חושבת עליהם ביחד הקנאה אוכלת אותי וליבי נשבר. אני מאמינה באלוהים אבל מעצבן אותי החוסר צדק הזה שדווקא הוא שפגע בי והוא לא בן אדם טוב הוא עם מישהי חדשה ומאושר ומוקף בחברים ואני לבד בלי אהבה. האם באמת הכל לטובה?


                תשובה:
                אחותי היקרה, לא רק שהכל לטובה , זכית שה' יתברך יפקח את עיניך ויראה לך עם מי יש לך עסק , כי לבד לעולם לא היית מצליחה להיפרד ממנו , את כל כך אוהבת אותו , כל כך קשורה אליו , לא היה שום סיכוי שתצליחי לצאת מהבועה הזאת , ה' ראה את הסבל שאת סובלת והחליט שמגיע לך חיים טובים יותר , לחבר שלך הוא נתן חברה חדשה כדי שלא יפריע לך ויטריד אותך ויפגע בך ולך הוא נתן צביטה בלב כדי שתביני עם מי יש לך עסק ותצליחי להתנתק ממנו אחת ולתמיד , אבל לצערי הרב במקום להבין את רצון ה' , את בוחרת לקנא בו ולהתגעגע אליו.. לא חבל..

                תזכרי תמיד.
                א) הוא לא מכבד אותך
                ב) כל שני וחמישי אתם רבים
                ג) הוא פוגע בך כל פעם מחדש
                ד) הוא בגד בך ! זו התכונה הכי מסוכנת
                ה) את ממשיכה להשפיל את עצמך וליצור איתו קשר

                מה לדעתי את צריכה לעשות?
                אני מציע שתתחזקי ותהיי קצת יותר רצינית , כדי שתזכי לקבל בחור , קצת יותר רציני הבחור שיצאת איתו , אני לא מזלזל בו , אני רק חושב שאת ראויה לגבר הרבה יותר רציני , הרבה יותר נאמן , גבר שיכבד אותך , שלא יריב איתך ויפגע בך והכי חשוב , גבר שיהיה אבא ראוי לילדים שלך ולא אבא שיוצר קשרים עם נשים אחרות בזמן שהוא בקשר איתך , פשוט בושה ! אם את רוצה לשמוע לי , אל תעיזי להתקשר אליו ו\או ליצור קשר. 

                גברים לא משתנים בקלות , לוקח זמן !
                 גבר שאין לו מידות טובות , לא יכול להפוך להיות נסיך ברגע אחד , החברה החדשה שלו תגלה את זה ותעזוב אותו בהמשך או שהיא תגלה את זה מאוחר מדיי, אחרי החתונה ותגלה את זה ברבנות , את זכית לגלות את פרצופו האמיתי לפני חתונה זה המזל שלך , גילית שהוא לא ראוי להיות אבא לילדים שלך , אני יודע שקשה לך לשמוע את זה כי את עדיין אוהבת אותו ואי אפשר למחוק שנים רבות במחי יד , אבל תאמיני לי שהוא לא בשבילך , תחפשי גבר נאמן , ירא שמים , תתחזקי , מצידי תעלי למדרשה שנה ואז תתחתני , במקום לבזבז זמן על בטלנים שאינם נאמנים , יכירו לך בחור ירא שמים , שומר תורה ומצוות שלומד תורה והתורה תעדן אותו ותזכך אותו.

                לסיכום: תנתקי קשר , אל תראי לו שזה אוכל אותך מבפנים , כי זה מה שהוא רוצה , הוא רוקד על שתי חתונות , מצד אחד יש לו חברה , מצד שני הוא יודע שאת ממש משתוקקת לחזור אליו , אז מה אכפת לו לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלימה?
                אל תשפילי את עצמך , את אשת חיל , תתחזקי קצת , תהיי קצת יותר רצינית בלבוש שלך ובהתנהגות שלך ואני מאמין באמונה שלימה שתזכי לבחור מדהים !  אם תרצי עזרה , צרי קשר בצור קשר של האתר ואשלח לך את המספר של אשתי היא תעזור.
                אל תהיי עצובה צדיקה , את צעירה וכל החיים לפניך , יש הרבה גברים שהיו מוכנים לעשות הכל כדי לזכות בצדיקה כמוך , תאמיני בעצמך , אני מאמין בך , תקבלי על עצמך קבלה במדור ביקשת קיבלת שבאתר ואני מבטיח להתפלל שתזכי לראות גם בתוך הרע את רחמי ה' ואין לי ספק שתזכי לברכה והצלחה בכל מעשה ידייך.

                שאלות ותשובות דומות בנושא פרידה:
                "מאז שנפרדנו אף אחד לא יודע שאני ממשיכה לשקר על עצמי".

                נ.ב - צפי בקטעים הבאים , במיוחד בקטע של העצה טובה.







                .




                תגיות:
                פרידה אהבה ראשונה להיפרד קשה לי
                חדשות אורלנוער
                • שובבים
                  ביום שלישי הקרוב יד אדר תתקיים סעודת פורים באולמי ויגו הקהל מוזמן
                • שיעורי הרבנית
                  שיעורי הרבנית מיטל מתקיימים בימי ראשון בבית הכנסת תפארת אחים. בימי שני בבית ספר אור לציון בשעה 20:30 לבנות בלבד בימי שני מתקיימים השיעורים בבית ספר אור לציון, חנייה בשפע
                • שיעורים קרובים
                  בימי שלישי וחמישי בבית כנסת תפארת אחים רחוב שדרות מנחם רפאל 1 בשעה 21:00 קבלת קהל החל משעה 20:00 בתיאום מראש בווטסאפ: 0504106657 באותו יום.
                מדרשת אור לנוער
                • קבוצות הווטסאפ
                  להצטרפות לקבוצות הווטסאפ שלחו הודעה למספר: 0504106657 עם השם שלכם ובקשו להצטרף
                • מעוניינים להפיץ?
                  כל מי שמעוניין לעזור בהפצה של סרטונים או בעריכה של סרטונים שיצור איתנו קשר ונשלב אותו במפעל זיכוי הרבים.
                • שיחה עם הרב
                  קבלת קהל בימי שלישי וחמישי בין השעות 20:00 ל-21:00
                • שיעורי הרב
                  ימי שלישי - ליקוטי מוהר"ן + המורי ימי חמישי - תניא + בן איש חי

                מדור פרסומי

                זמני היום

                סקר